Toon posts:

[XP]System-DLL-bestand user32.dll is verplaatst in geheugen.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste lezer,

Als ik probeer software te installeren (maakt eigenlijk niet uit wat voor software) krijg ik meestal onderstaande foutmelding. Nu ben ik al wat aan het zoeken geweest maar de meeste topics gaan over een probleem van een paar jaar geleden (met windowsupdate), en de patch daarvoor werkt niet bij dit probleem.

De foutmelding:
System-DLL-bestand user32.dll is verplaatst in het geheugen. De toepassing zal niet goed werken. De verplaatsing was nodig, omdat DLL-bestand C:\WINDOWS\systeem32\SHELL32.DLL een adresbereik in beslag nam dat was gereserveerd voor systeem-DLL-bestanden van Windows. Neem contact op met de leveran het DLL-bestand voor een nieuwe versie.
Is er iemand die mij misschien kan helpen? Ik heb geprobeerd het user32.dll bestand te overschrijven met één die ik van internet gedownload heb, maar dat gaat niet omdat deze in gebruik is.

Alvast hartelijk bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel...

Deze oplossing had ik al gevonden...en het is een oplossing voor een probleem dat zich enkele jaren geleden afspeelde...en de patch werkt niet bij mijn probleem.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit probleem past beter in WOS; dus ik verplaats je topic even. Welke OS draai je precies?

CSA > WOS

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Sorry...ik draai XP Pro

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:13

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Je zou voor de gein eens kunnen proberen om SP2 opnieuw te installeren...wellicht staat er een regsetting ergens een beetje mis ofzo :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik geprobeerd...SP2 gedownload enzo, maar tijdens het installeren geeft hij ook hier de fout weer |:(

Erg stom, is er misschien iemand die weet of het zou helpen als ik het user32.dll bestand vervang door een nieuwe? Zo ja, hoe doe ik dit dan (Hij is nu telkens in gebruik)
Pagina: 1