Beste lezer,
Als ik probeer software te installeren (maakt eigenlijk niet uit wat voor software) krijg ik meestal onderstaande foutmelding. Nu ben ik al wat aan het zoeken geweest maar de meeste topics gaan over een probleem van een paar jaar geleden (met windowsupdate), en de patch daarvoor werkt niet bij dit probleem.
De foutmelding:
Alvast hartelijk bedankt
Als ik probeer software te installeren (maakt eigenlijk niet uit wat voor software) krijg ik meestal onderstaande foutmelding. Nu ben ik al wat aan het zoeken geweest maar de meeste topics gaan over een probleem van een paar jaar geleden (met windowsupdate), en de patch daarvoor werkt niet bij dit probleem.
De foutmelding:
Is er iemand die mij misschien kan helpen? Ik heb geprobeerd het user32.dll bestand te overschrijven met één die ik van internet gedownload heb, maar dat gaat niet omdat deze in gebruik is.System-DLL-bestand user32.dll is verplaatst in het geheugen. De toepassing zal niet goed werken. De verplaatsing was nodig, omdat DLL-bestand C:\WINDOWS\systeem32\SHELL32.DLL een adresbereik in beslag nam dat was gereserveerd voor systeem-DLL-bestanden van Windows. Neem contact op met de leveran het DLL-bestand voor een nieuwe versie.
Alvast hartelijk bedankt