Toon posts:

[XBMC] savegames werken niet!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Bij sommige spelletjes kan ik geen savegames gebruiken. Ik zal even een situatie schetsen met NFS underground 2:

het spel start goed op en hij geeft melding "Savegame KENNY succesfully loaded" maar als ik dan op OK druk bevriest de boel en is het compleet vast. Ik moet op de knop drukken om het opnieuw aan de praat te krijgen.

Wat is er fout aan mijn configuratie of instellingen?

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-07 23:50

FlyEragon

Alien Monkeys

Er is een speciaal topic voor xbmc, daar zal je het antwoord ook wel vinden, geloof dat je een map moest leeggooien.

Verwijderd

Topicstarter
ja een map onder udate en tdate. dat werkte niet.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Erkandude schreef op donderdag 20 september 2007 @ 19:09:
Er is een speciaal topic voor xbmc, daar zal je het antwoord ook wel vinden, geloof dat je een map moest leeggooien.
Dat topic is eerder bedoelt voor ervaringen dan problemen; die zien we liever in een eigen topic :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
kan je ergens instellen dat de savegames op de memory card moeten ipv op de hard disk? want ik delete de savegame op de hard disk van NFS underground en als ik nieuwe naam maak, slaat die automatisch op op de hard disk

Verwijderd

Topicstarter
iemand idee?
Pagina: 1