Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Heb je al in de handleiding van je tv gekeken of die wel S-Video ondersteunt?
Op welke scart aansluiting heb je hem zitten?
Als je er meer hebt probeer die dan eens (wel steeds pc opnieuw opstarten)
Op sommige tv's kan je kiezen of je rgb of svideo of composiet hebt aangesloten dus dit ook even na kijken.
Probeer anders eens de composiet aansluiting (verloop kabel die meestal bij je kaart is geleverd.) eerste plaatje
[ Voor 5% gewijzigd door Mr-Beamer op 20-09-2007 17:30 ]
To modify or not to modify that's the quest... It's no question! Always modify!!
Heb net even mijn broer gebeld (is zijn tv) en hij zei dat hij wel een zwart/wit beeld heeft gehad via een S-Video kabel in die scartblok en dan de TV in. Dus het is wel mogelijk.
Ik heb de nieuwste drivers net geinstalleerd (7.9) maar daar zit die Control Panel dus niet bij.
//edit.
Okay, met de nieuwste drivers vind CCC ook geen TV maar als ik "Force TV detection" hier doe, dan krijg ik wel een TV in mijn display manager, als ik de TV naar desktop 2 sleep gebeurd er verder niets

Ik heb het nu trouwens via de S-video aangesloten.
Ah chill, ik heb beeld, de resolutie klopt niet en het is grijs maar het is er wel. Jeuj en nu heb ik ook scherp kleuren beeld
[ Voor 124% gewijzigd door MrVegeta op 20-09-2007 19:15 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Extend, clone etc etc Dat moet je ook in Catalyst instellen namelijk.