Exchange 2007 en Outlook 2003 - Agenda/calendar probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 2.253 views sinds 30-01-2008

• Reucht
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:28
We hebben onlangs een Exchange Server 2007 geinstalleerd, alles werkt perfect.

Onze gebruikers gebruiken Outlook 2003 als mailclient.

Het probleem vormt zich als alle leden van het management elkaars agenda willen bekijken. In principe heel gemakkelijk, je deelt in Outlook je agenda en op de andere clients open je de gedeelde agenda. Als ik de gedeelde agenda van een andere gebruiker wil openen (niet allemaal hebben dit probleem) zegt Outlook "Kan de map niet weergeven. Kan de map Agenda niet vinden.". Bij sommigen zijn de client mappen engelstalig, bij anderen nederlandstalig. Ik heb op server niveau de default mappen al aangepast, en heb dan Outlook meerdere malen opgestart met "Outlook.exe /resetfolders", maar geen resultaat.

Ik heb wat opzoekingswerk verricht op google en toen kwam ik uit bij deze topic op ditzelfde forum [Exchange 2003] Restore wil niet lukken.

Ik heb gelezen dat dit probleem zich voordoet als de gebruiker mail krijgt voor hij zijn mailbox voor de eerste keer opent. Is er nu een andere oplossing dan de gebruiker zijn gegevens te exporteren naar een .PST, zijn mailbox op server niveau te verwijderen en opnieuw aan te maken?

Ik heb de tools geprobeerd die ze hier op het forum hebben gepost, maar die lijken niet te werken met Exchange 2007 (geen verrassing aangezien 2007 volledig nieuw is).

Alle advies is welkom, hartelijk dank voor diegene die mijn probleem efficient kan oplossen!

/Reucht

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Probeer de optie outlook /resetfoldernames eens ?

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• BazB
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-06-2024
outlook /resetfoldernames

werkte voor mij !!!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:38

Equator

Crew Council

#whisky #barista

BazB schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 10:12:
outlook /resetfoldernames

werkte voor mij !!!
Dank je voor het omhoog schoppen van een 1.5 jaar oud topic ;)

Even alle gekheid op een stokje: De kans dat de topicstarter dit nu nog niet opgelost heeft is zeer klein. Dus al hoewel je inzet gewaardeerd wordt, is het handiger om je te richten op de wat actuelere problemen, i.p.v. het uit de sloot halen van oude (waarschijnlijk overleden) koeien ;)

Bovendien was het antwoord wat jij gaf, ook al aangehaald door ZeRoC00L in "Exchange 2007 en Outlook 2003 - Agenda/c..." en daardoor dus ook nog volledig onnodig.

[ Voor 54% gewijzigd door Equator op 27-04-2009 07:00 ]

Dit topic is gesloten.