HP Deskject 610 C - Printer loopt vast

Pagina: 1
Acties:

• mrbombastic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-02-2025
Ik kan al een tijd niet meer printen. Het 1e probleem was dat de printer geen papier pakte. Vanochtend heb ik mijn transportwielen schoongemaakt en nu pakt mijn printer het papier weer goed. Ik heb vervolgens 1 pagina geprint. Hierna wilde ik nog een pagina printen, maar toen kwam het volgende probleem. Het papier wordt eerst een aantal cm ingeladen, maar dan blijft de cartridgehouder vastzitten aan de linkerkant vd printer. Hierna heb ik de printer uitgezet met netsnoer en even later weer aan. De printer maakte nu een soort van knarsend geluid en gaf daarna een knal. Pas bij de 2e keer aan en uitzetten gaat de cartridgehouder weer naar links.
Opnieuw proberen geeft weer hetzelfde probleem.

Wat heb ik zelf geprobeerd?
- Opzoeken op hp.nl
Hiermee heb ik gecontroleerd of de koppelingsaandrijving nog goed zat. Deze kan ik nog vrij bewegen naar links en naar rechts.

Verder zou ik het niet weten. Iemand die nog een idee heeft?

Before me there was many, after me there will be none. I'm the one!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-01 18:26
Gezien de prijs van zulke printers t.o.v. de cartridges, zou ik zeggen: neem een nieuwe printer! Of zoek zo'n zelfde, maar dan werkende, printer op Marktplaats. Zonder inkt/adapter worden die gratis weggegeven. Lijkt me zinniger dan dit ding zien te repareren.

• francisp
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:55
Geen idee. Maar ik heb ook een 610C staan met exact dezelfde problemen. Gebruik hem momenteel niet meer, maar gezien ik nog wat ongebruikte inktpatronen in de kast heb liggen zou een oplossing wel fijn zijn.

• mrbombastic
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-02-2025
Ik kon toevallig exact dezelfde printer hier in de buurt kopen voor 5 euro. Mijn oude printer heb ik maar weggegooid.

Before me there was many, after me there will be none. I'm the one!