Toon posts:

console wars

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
omdat we nu al een paar maanden 3 nieuwe spelcomputers hebben en de console wars in volle gang.
zijn is mijn vraag wat vinden jullie eigenlijk de beste spelcomputer ooit gemaakt.
nu doel ik niet op grafsch gebied maar meer op speelbaarheid kwaliteit van de console zelf en goede games.

persoonlijk zou ik dan gaan voor de snes.
stabielle spelcomputer.
met veel goeie spellen.
en de controllers lagen lekker in de hand

Verwijderd

Als je het mij vraagt is de console zelf niet zo heel belangrijk, uiteindelijk zijn het de spellen waar je de console voor haalt, en dan maakt het grafische verschil van de zelfde spellen op verschillende consoles nog weinig uit.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Tennis for two. Maar wat helpt deze opsomming. DIt is geheel een meningvraag zonder discussievoer.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-10 14:06

FeaR

In GoT we trust

Ik geef dit topic idd ook er weinig kans van slagen.

En ook ik ben van mening (net als ulekai en waarschijnlijk nog vele anderen) dat je een console kiest voor de games die erop uitkomen. Dat is ook de reden dat ik zowel over een PS3 als een Xbox 360 bezit. Games als Mario en Zelda boeien mij niet dus vandaar dat ik geen Wii of Gamecube heb.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
De meeste gamers geven voorkeur aan het apparaat wat ze op dat moment bezitten, en dan kun je hoog en laag springen maar daar iets niets tegen in te brengen. Ik had ook een tijdje een 360 en vond dat van de consoles toch de beste, en ben/was anti SONY met hun verlate releases in de EU.

Maargoed ik heb de 360 niet meer, en als ik nog ooit een console zal nemen zal ik denk ik wel een PS3 nemen, puur om de meerdere opties die hij heeft, waaronder HDD recording Bluray etc. (en standaard HDD dus swapfile)

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-10 19:54
Uiteindelijk verzand dit topic in een opsomtopic, omdat velen enkel snel hun beste console zullen noemen. Verder strookt je topictitel met je startpost en twijfel ik aan het nut van dit topic. Dit topic gaat dus op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.