Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

hx 4700 activesync werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Om onduidelijke redenen kunnen pc en dpa geen verbinding meer met elkaar maken. Resetten helpt niet en het opnieuw installeren van WM 5.0 ook niet. Beide apparaten zijn via een craddle en USB-poort met elkaar verbonden. Heeft iemand hier ervaring mee en een suggestie voor een oplossing?

• aryan
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:41
Ik heb ook hetzelfde probleem met mijn spv m3000 (qtek9100). Ik krijg daar error 608 en na lang zoeken op internet blijkt dat een harde reset de enige oplossing is (wat ik overigens nog moet doen, ik heb activesync in principe niet echt nodig). Heb je misschien een idee wat de oorzaak zou kunnen zijn (nieuwe applicatie geïnstalleerd, scarybear checknotifications uitgevoerd?)

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Wat heb je zelf al geprobeerd? Over welke telefoon heb je het? Heb je ActiveSync al opnieuw geinstalleerd? Welke foutmelding geeft `ie precies?

Oftewel, teveel vragen waar jij eerst zelf maar eens is het antwoord op moet zoeken. Komt je er dan nog echt niet uit, dan mag je je vraag nogmaals in het topic stellen dat over jouw toestel gaat.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.