Toon posts:

Vista Home Premium upgraden naar Ultimate gaat mis

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,
Nieuw probleem.
Ik heb een LEGALE windows Vista Home Premeum versie op mijn laptop staan.
Nu heb ik een upgrade gekocht naar windows Vista Ultimate LEGAAL.. Ik wil deze instaleren.
Voor de instalatie begint geeft hij aan dat de SCSI/RAID Controller mogelijk niet meer
werkt na instalatie maar dat je wel gewoon kan upgraden. Dat maakte niet uit. Ik ging instaleren.
Bij het uitpakken van de bestanden blijft hij evenhangenop 21% dan start hij de laptop opnieuw op en gaat hij verder.
Het stukje onderdelen en updates instaleren gaat heel snel. Daarna moet hij de upgrade voltooien.
Dan start hij weer opnieuw op. Dan kom er een zwart scherm waar op staat. eerste keer gestart even gedult aub...
Om de zoveel tijd verschijnt er een nieuw puntje achter tot dat er ongevoor 1 hele regel vol staat. Dan start hij de
laptop opnieuw op en is het update voltooien gedeelte aan de beurt. maar na een minuut of 5 geeft hij de error dan een
of meer configuratie's ofzo niet uitgevoert kunnen worden. Dan moet hij weer opnieuw opstarten en dan doet hij een rollback.
Dus dan is de instalatie gefaalt.
Ik heb het al 3 maal geprobeert en steeds krijg ik :
Kan een of meer systeemonderdelen niet configuren
HOe kan ik dit voorkomen

• Sypheron
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 02-03 16:10
Probeer in de BIOS eens alle hardware die je onboard niet gebruikt uit te schakelen. Misschien dat hij op die SCSI/RAID controller blijft hangen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de SCSI/RAID controller uitgeschakeld. Hij geeft de waarschuwing niet als hij wil instaleren. Hij doet alles zoals hij het eerder ook al deed. De puntjes neerzetten bij "De eerste keer opstarten wordt voorbereid. Een ogenblik geduld." lijkt iets sneller te gaan als eerst. Er lijkt ook iets meer puntjes te staan voor hij verder gaat met het upgrades voltooien. Maar dat scheelt niet veel. Hij veranderd van schermresolutie dat deed hij de vorige keer ook. En dan geeft hij weer dezelfde error...

Dan bel je microsoft en dan krig je iemand aan de lijn. Moet je het probleem vertellen verbinden ze je door. moet je weer je verhaal doen. Kan die me niet helpen. Zouden ze me terugverbinden. Krijg ik ineens een heel verkeerde afdeling aan de lijn. Wordt ik weer terug verbonden.Krijg je weer iemand aan de lijn. Weer je verhaal doen. Krijg je eerst het wachtmuziekje..."sorry seems to be the hardest word" daarna een liedje met veelvuldig de tekst "rush, rush". En dan raden ze me aan de hele schijf te formateren en dan nog eens te proberen -_- nou dan gaan we dat maar eens proberen -_-

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2007 13:23 ]