Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Peugeot 106 1.1 accent select ! de prijs..

Pagina: 1
Acties:
  • 343 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ga vanavond ff kijken bij een peugeot 106 1.1 accent select.

Aangezien dit mijn 1e auto'tje wordt klopt hiervan een beetje de prijs ?? ( particulier )

01. Km stand is +/- 100.000 ( geen nap )
02. Apk beurt is gisteren gebeurd.
03. Hij heeft schade aan de bumper ( tegen een stoeprand aangezeten denk ik )
04. In beide deuren zit een deuk, 1 door te veel wind open geklapt en de andere een paaltje geraakt.
05. bouwjaar 1997 ( nieuw model )
06. elektrische ramen en spiegels.

Hij vroeg er 1600 euro voor maar na een belletje heb ik hem voor 1300 euro.

klopt dit dan wel een beetje ??

• Timmert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Timmert

Dipstick

De apk is geen beurt, laten we dat even voorop stellen. Best kans dat je er nog 200 euro tegenaan moet gooien voor wat olie, filters en bougies.

Verder klinkt de prijs alleszins redelijk, volgens mij gaan die dingen doorgaans voor meer de deur uit :)

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:09
Vergelijk deze eens met alle andere auto's op Internet. Op diverse websites (anwb, autoweek, maar ook marktplaats, etc.) kan je zien of dit een redelijke prijs is, en wat de auto nog waard is.

De motorische staat, banden, etc. is ook niet geheel onbelangrijk. APK gekeurd zegt ook lang niet alles. Er komen weleens wat auto's doorheen, waar je je twijffels bij hebt.

[ Voor 7% gewijzigd door Jumpman op 20-09-2007 13:22 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

klik

Ik zou hem even laten nakijken voor je hem koopt :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Verwijderd

Topicstarter
Timmert schreef op donderdag 20 september 2007 @ 13:19:
De apk is geen beurt, laten we dat even voorop stellen. Best kans dat je er nog 200 euro tegenaan moet gooien voor wat olie, filters en bougies.

Verder klinkt de prijs alleszins redelijk, volgens mij gaan die dingen doorgaans voor meer de deur uit :)
Vergeten bij te melden ; hij heeft ook een kleine beurt gehad..

heb hem net even gebeld, maar hij doet hem weg voor de schade en dat hij is gaan samenwonen.

Verder mag die vanavond ook nog op de brug, dus wel zullen zien..

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2007 13:51 ]

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Is niet duur lijkt mij die 106 1.1 accent green uit 97 heb ik vorig jaar verkocht voor 2500 euro. Die was in zeer goede staat dat wel. Ook elektrische ruiten en schuifdakje, zonder stuurbekrachtiging

[ Voor 3% gewijzigd door Slasher op 20-09-2007 14:11 ]

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

Topicstarter
zojuist even heen geweest, maar de auto = dikke bagger...

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
omdat?

Als ie er van binnen vies uitziet (of van buiten for that matter) moet je daar een beetje doorheen kijken :)

Heeft ook een computer!

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-11 09:02

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

NAP is er wel !!

Minstens bij elke APK (en vaak ook bij grote beurten)wordt de kilometerstand doorgegeven !!
dus rij langs een willekeurige garage, en betaal max 10 euro aan administratiekosten en ze kijken ff voor je na

Beste film ooit

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:37
is idd erg weinig geld voor een auto, ik heb dezelfde (ook 1.1 accent uit 97), maar voor zon lage prijs kon je al verwachten dat er wat mee was. Wel grappig dat die auto ook schade heeft door n opengewaaide deur :P

[ Voor 20% gewijzigd door Widow op 21-09-2007 19:10 ]

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag even kijken bij een peugeot 106 1.4 xs.

Kijken of dit iets is, neem genoeg mensen mee. ( die meer verstand hebben van auto's dan ik zelf )

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Maar wat was er nou mis met die andere?

Verwijderd

Topicstarter
B0MBACI schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 14:17:
Maar wat was er nou mis met die andere?
Zojuist een peugeot 106 xs 1.4 gekocht, sport, blauw metal., zeer leuke velgen, michelin banden, en 124 duizend op teller voor € 2500,-

Haal hem op a.s. donderdag ( ook dan zal ik foto's tonen )

Die andere daarvan was aan elke zijde van de auto een ramp.

deur rechts : vanrail in gezeten ( denk ik )
deur links : vanrail in gezeten ( denk ik )
achterkant : allemaal deuken
voorkant : allemaal deuken

Verwijderd

Ik zit ook een beetje te kijken naar een Peugeotje 106 ter vervanging van mijn Hyundai Excel die eruit gaat. Ik rij sinds kort fors minder kilometers en dan haal ik de LPG-installatie in de Excel er niet meer uit. Wil dus naar benzine toe, of misschien een 106je diesel - zelfs die kosten omdat ze zo licht zijn helemaal niks in de belasting.

Enige waar ik bang voor ben is dat een '95-'96er zonder stuurbekrachtiging toch wel heel erg crappy/ouderwets rijdt... hoe zou dat zijn als je een auto met stuurbekrachtiging gewend bent? En zit er veel verschil tussen het oude model (tot 1996 geloof ik) en nieuwe (vanaf 1996/1997)? Zal zelf ook wel gaan rijden, maar ben nog aan het oriënteren...

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 13:37
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 16:34:
Enige waar ik bang voor ben is dat een '95-'96er zonder stuurbekrachtiging toch wel heel erg crappy/ouderwets rijdt... hoe zou dat zijn als je een auto met stuurbekrachtiging gewend bent? En zit er veel verschil tussen het oude model (tot 1996 geloof ik) en nieuwe (vanaf 1996/1997)? Zal zelf ook wel gaan rijden, maar ben nog aan het oriënteren...
Zonder stuurbekrachtiging rijd prima. Ja, onder de 5kmpu is het wat stroef, maar daarboven stuurt ie erg soepel. Stuur wil wel erg graag weer terug naar de "rechtdoor" stand, dus je kan hem niet met 2 vingers vasthouden als je n beetje hard door de bocht gaat. Maar om eerlijk te zijn vind ik het niet zon groot verschil allemaal.

Veel verschil is er trouwens niet tussen de oude 106 (die met aparte knipperlicht/koplamp) en de nieuwe 106 (waar dat samen is gebracht tot 1 lampunit), je vind meer oude 106jes op de sloop en het interieur is wat anders, maar het is grotendeels hetzelfde als je onder de kappen kijkt.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 22 september 2007 @ 16:34:
Da's bij de eerste bocht even onwennig, maar went zo... Stuurbekrachtiging mis je niet echt op zo'n licht autotje. :)

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
Die van mij die ik gisteren heb gekocht, zit niet eens een airbag. dit maakt mij echt niet uit.

Aangezien deze auto van een liefhebber is geweest en wat je ook duidelijk kan zien.

verder zitten er dikke velgen en extra breede michelin banden omheen, ook is de d.riem vervangen en koppeling vernieuwd.

zit nog wel een oud stuurtje in ( sport ) en super kuipstoelen.

het sturen vond ik zelf ook wel een beetje vreemd, maar aangezien die wat dikke bandjes heeft wend dat vanzelf.

• Hydraulik-Phunk
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

De kreet 'van een liefhebber geweest' vind ik ook altijd zo kotswekkend..

Ik ben ook een liefhebber van auto's of een bepaald model, maar dat wil nog niet zeggen dat 'ie ook daadwerkelijk goed behandeld is. Ik heb genoeg 'liefhebbers' gezien die zelfs de stickers op hun auto nog door anderen laten plakken, en nog nooit van olie verversen hebben gehoord.

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Verwijderd

Topicstarter
Hydraulik-Phunk schreef op zondag 23 september 2007 @ 11:06:

Ik ben ook een liefhebber van auto's of een bepaald model, maar dat wil nog niet zeggen dat 'ie ook daadwerkelijk goed behandeld is. Ik heb genoeg 'liefhebbers' gezien die zelfs de stickers op hun auto nog door anderen laten plakken, en nog nooit van olie verversen hebben gehoord.
Nee maar deze ziet er gewoon heel goed uit., t'is gewoon te zien.

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-11 09:02

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Hydraulik-Phunk schreef op zondag 23 september 2007 @ 11:06:

Ik ben ook een liefhebben van mijn 2e auto, maar mijn vriendin rijd hem toch telkens weer ergens tegenaan(paaltjes, fietsers enz enz)

Beste film ooit

Pagina: 1