Beetje raar onderwerp maar thuis een CTX met een "speciale" coating wat het contrast en kleurdiepte erg ten goede komt. Ik vind de schermen ook scherper dan andere tft's die het niet hebben. Het zijn van die onwijs spiegelende schermen die hp en sony laptops ook hebben. Ik heb het over dit scherm: http://www.ctxeurope.com/products/prod.asp?model=F973.
Het probleem: Mijn pa wil ook zo'n scherm maar dan een paar maatjes groter. 22" die kant op. Ik heb geen idee welke merken dit soort schermen ook leveren en aangezien ik eigenlijk nooit in de stad kom (ben verhuist naar een boeren gat) wil ik van te voren weten waarnaar ik moet gaan zoeken.
Is er iemand die ervaring heeft met degelijke schermen (merken).
Ik heb bij HP al wel schermen gevonden (brightview heet dat dan) maar dat zijn alleen breedbeeld schermen...
Het probleem: Mijn pa wil ook zo'n scherm maar dan een paar maatjes groter. 22" die kant op. Ik heb geen idee welke merken dit soort schermen ook leveren en aangezien ik eigenlijk nooit in de stad kom (ben verhuist naar een boeren gat) wil ik van te voren weten waarnaar ik moet gaan zoeken.
Is er iemand die ervaring heeft met degelijke schermen (merken).
Ik heb bij HP al wel schermen gevonden (brightview heet dat dan) maar dat zijn alleen breedbeeld schermen...
[ Voor 7% gewijzigd door shades op 20-09-2007 11:26 ]