Hoi,
Graag ff jullie mening over deze pc van de Makro, hij is niet voor mijzelf maar iemand anders die max 3000,- uitwilgeven liefst minder en de 3 jr garantie die erbij zit heel erg fijn vindt.
Dit is um dan:
Eager PIII 700
intel pentium III 700 mhz
20GB HD
64 MB Sdram
48 speed CD-Rom speler
3D surround on board 16bit
stereo 80watt boxen
ATI Rage Pro 32MB
17" svga monitor
win98 NL
3 jr garantie waarvan 1 on site
met natuurlijk muis en keyboard
voor 2499,- ex (2936,33 incl)
Ik vind het wel een aardig systeem maar niet echt goedkoop voor waarschijnlijk allemaal merkloze spullen.
Maar ik heb ff geprobeerd zelf een systeem samen testellen maar kom meestal toch boven de 3000,- uit wat dus niet de bedoeling is maar dan wel met merken.
Misschien weten jullie een mooie oplossing laat het me maar ff weten.
Ps. het liefst wil de persoon intel(je kent het wel bekende verhaal) en 3 jr garantie dus daar komt het volgende probleem uit voort dat het bij 1 winkel vandaan moet komen want ik ga het niet in elkaar zetten en de garantie geven.
Alvast bedankt
Cya
Graag ff jullie mening over deze pc van de Makro, hij is niet voor mijzelf maar iemand anders die max 3000,- uitwilgeven liefst minder en de 3 jr garantie die erbij zit heel erg fijn vindt.
Dit is um dan:
Eager PIII 700
intel pentium III 700 mhz
20GB HD
64 MB Sdram
48 speed CD-Rom speler
3D surround on board 16bit
stereo 80watt boxen
ATI Rage Pro 32MB
17" svga monitor
win98 NL
3 jr garantie waarvan 1 on site
met natuurlijk muis en keyboard
voor 2499,- ex (2936,33 incl)
Ik vind het wel een aardig systeem maar niet echt goedkoop voor waarschijnlijk allemaal merkloze spullen.
Maar ik heb ff geprobeerd zelf een systeem samen testellen maar kom meestal toch boven de 3000,- uit wat dus niet de bedoeling is maar dan wel met merken.
Misschien weten jullie een mooie oplossing laat het me maar ff weten.
Ps. het liefst wil de persoon intel(je kent het wel bekende verhaal) en 3 jr garantie dus daar komt het volgende probleem uit voort dat het bij 1 winkel vandaan moet komen want ik ga het niet in elkaar zetten en de garantie geven.
Alvast bedankt
Cya