[Firefox] NZB Filetype

Pagina: 1
Acties:
  • 1.354 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik krijg het niet voor elkaar om Firefox automatisch .NZB bestanden te openen zonder wat te vragen.

Hebben meerdere mensen hier last van? Ik heb het al op meerdere pc's en meerdere firefox versies gehad.

Wat wel lukt is automatisch opslaan in map zonder wat te vragen. Maar wanneer ik instel dat hij het bestand automatisch moet openen dan krijg ik nog elke keer een vraag wat hij er mee moet doen :

Zie screenshots :

Als ik naar bestandstypes ga, daar de NZB actie wijzigen naar : ALTBINZ.exe openen of Default Programma openen, blijft hij elke keer toch vragen wat ik met het NZB bestand wil doen :

Iemand een idee hoe ik dit op ga lossen?

[ Voor 11% gewijzigd door Workaholic op 15-08-2018 18:48 ]

Mijn V&A

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je OpenDownload :: Firefox Add-ons al geprobeerd?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Bedankt voor de info, maar helaas is dit niet wat ik bedoel.

Heb het overigens wel geprobeerd, maar deze laat iedere keer ook gewoon de venster van hierboven zien met ed vraag of ik het wil openen.

Wat overigens wel werkt, maar het gaat mij er om dat hij dit automatisch doet zonder dat ik elke keer op ok, openen of wat dan ook hoef te drukken.

Mijn V&A

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 05-02 20:32
Heb hetzelfde probleem. Waar ik wel achter ben gekomen al is dat in about:config een parameter ingevuld kan worden:
browser.helperapps.neverask.openfile

Hier kunnen de mime-types worden ingevuld die direct geopend worden. Volgens de headers zou het mime-type van nzb bestanden application/x-nzb moeten zijn, maar wat ik ook invul, ik krijg het niet voor elkaar dat direct het bestandje wordt geopend.

Toch heb ik het gevoel dat dit de juiste instelling is, alleen nog uitzoeken wat er precies ingevuld moet worden.

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:32
Ik laat hem NZB's automatisch opslaan in een gespecificeerde map.

Het nzb programma houdt deze map in de gaten en pikt nieuwe NZB's vanzelf op. Andere benadering, zelfde effect :)