ik heb sinds gisteren vista business geinstalleerd en het werkt op zich allemaal probleemloos. Alleen als ik een internet pagina wil openen dan flikkert die heel erg. Iedere keer als er een plaatje (bij het opbouwen van de site) bij komt flikkert het scherm. Ook nu ik hier aan het typen ben flikkert het af en toe. Ik heb wel gewoon vista compatible videodrivers geinstalleerd. (ATI x300 onboad video)
Heb je geprobeerd om andere resoluties te draaien en/of andere refreshrate? Is je probleem account onafhankelijk? En zou je de rest van je specs kunnen opgeven?
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs
ik heb andere resoluties geprobeerd maar dan maakt geen verschil, hetzelfde geld voor een andere account.
verdere specs:
HP NX6125 notebook
Sempron 3000+
1,25GB ram
80GB 7200rpm hd
Ati 200M chipset (x300 graka)
verdere specs:
HP NX6125 notebook
Sempron 3000+
1,25GB ram
80GB 7200rpm hd
Ati 200M chipset (x300 graka)
Ok, en wat doet je laptop als in je de bios zit? Flikkert hij dan ook? Of in veilige modus?
I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
het is alleen in internet explorer bij het vernieuwen van een pagina. bij iedere afbeelding die die laad flikkers het scherm in internet explorer (startbalk enzo niet)
Ok, dan weet ik dat. Is het mogelijk om een andere browser te proberen om het een en ander uit te sluiten?Blueone schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 15:42:
het is alleen in internet explorer bij het vernieuwen van een pagina. bij iedere afbeelding die die laad flikkers het scherm in internet explorer (startbalk enzo niet)
Misschien helpt dit:
*KlikTo work around this problem, disable the On-Screen Keyboard component of the Handwriting Recognition Service:
1. Click Start, and then click Control Panel.
2. Click Regional and Language Options.
3. Click the Languages tab.
4. Click the Details button.
5. Under Handwriting Recognition select On-Screen Standard Keyboard.
6. Click Remove.
7. Under Handwriting Recognition select On-Screen Symbol Keyboard.
8. Click Remove.
9. Click OK twice to save and exit changes.
10. Restart Internet Explorer 7.
bij mij kan ik de handwriting recognition niet vinden. ik zie dat een paar mensen op die site dat ook hebben. ik heb trouwens wel de nl versie.
ik heb even een filmpje gemaakt om er een idee van te krijgen:
Link (15,5MB)
in het echt flikkert hij nog vaker maar dat zou wel niet goed zijn opgenomen vanwege de famerate ofzo, vandaar dat ik het filmpje ook niet verkleint heb om nog meer verlies te voorkomen.
Link (15,5MB)
in het echt flikkert hij nog vaker maar dat zou wel niet goed zijn opgenomen vanwege de famerate ofzo, vandaar dat ik het filmpje ook niet verkleint heb om nog meer verlies te voorkomen.
Pagina: 1