[VISTA] Alternatieve Guide?

Pagina: 1
Acties:

• deeltje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-05-2023

deeltje

.Part of my particles are part

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik gebruik Vista Media Center (Ultimate Edition) in de huiskamer en daarbij uiteraard de guide, de HTPC bevat 2 150mce kaartjes die aangesloten zijn op analoge televisie. Nou kan deze guide de informatie van de lokale zenders niet vinden en geeft aan dat er geen informatie voor te krijgen is. Opzich vind ik dat niet zo'n groot probleem totdat sinds afgelopen week Nederland1, 2 en 3 hetzelfde probleem kregen. In plaats van netjes een gids weer te geven krijg je dan een lange balk zonder informatie en kan je dus geen programma's volgens de gids in je Record-lijst zetten.

Ik weet dat er veel betere alternatieven zijn voor alternatieve Media Centers, maar is er ook een alternatief voor de gids in Vista Media Center aangezien ik niet graag wil overschakelen naar een ander Media Center systeem.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Welke kabelboer? :)
Nou kan deze guide de informatie van de lokale zenders niet vinden en geeft aan dat er geen informatie voor te krijgen is.
Welke lokale zenders?
Opzich vind ik dat niet zo'n groot probleem totdat sinds afgelopen week Nederland1, 2 en 3 hetzelfde probleem kregen.
Dat is inmiddels opgelost en de oorzaak was dat sinds 5 september de publieke omroepen niet meer dan 7 dagen vooruit willen geven.
voorheen was dat nog 14 dagen, maar de toko die normaal die gegevens verwerkt en voor MS in de EPG verwerkt kreeg helemaal geen gegevens meer.

Om toch even op mijn eerste twee vragen terug te komen: denk je niet dat het makkelijker is als je gewoon vertelt welke kabelboer en regio je zit?

Dat scheelt gigantisch in het uitzoeken waar je heengestuurd moet worden.
Ik kan me zo voorstellen dat jij helemaal niks hebt aan de info dat ik hier TV-NH als lokale zender wel met alle programma-onderdelen in de EPG heb staan terwijl jij bijvoorbeeld via Essent naar Omroep Brabant wil kijken.

[ Voor 23% gewijzigd door alt-92 op 20-09-2007 16:21 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

• deeltje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-05-2023

deeltje

.Part of my particles are part

Topicstarter
alt-92 schreef op donderdag 20 september 2007 @ 16:18:
[...]

Welke kabelboer? :)

[...]

Welke lokale zenders?

[...]

Dat is inmiddels opgelost en de oorzaak was dat sinds 5 september de publieke omroepen niet meer dan 7 dagen vooruit willen geven.
voorheen was dat nog 14 dagen, maar de toko die normaal die gegevens verwerkt en voor MS in de EPG verwerkt kreeg helemaal geen gegevens meer.

Om toch even op mijn eerste twee vragen terug te komen: denk je niet dat het makkelijker is als je gewoon vertelt welke kabelboer en regio je zit?

Dat scheelt gigantisch in het uitzoeken waar je heengestuurd moet worden.
Ik kan me zo voorstellen dat jij helemaal niks hebt aan de info dat ik hier TV-NH als lokale zender wel met alle programma-onderdelen in de EPG heb staan terwijl jij bijvoorbeeld via Essent naar Omroep Brabant wil kijken.
Excuses je hebt helemaal gelijk.

Regio Helmond (Noord Brabant)
UPC Kabelboerke

Ned 1 2 3 zijn idd weer terug, maar een beter werkende gids is altijd welkom aangezien de zenders tegenwoordig ENORM mislopen met tijden, of is dat bij andere meer directere gidsen ook het geval?

Ook een goede gids van de lokale zenders zou welkom zijn aangezien er ook daadwerkelijk wel eens wat leuks wordt uitgezonden op Omroep Brabant (Olifantendoders bijv.)

[ Voor 7% gewijzigd door deeltje op 20-09-2007 21:42 ]