Hoeveel RAM heb jij?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Om de keuze voor mijzelf en voor anderen die aan geheugenuitbreiding denken een stuk makkelijker te maken, bedacht ik me dat het leuk zou zijn het met elkaar te delen.

Ik twijfel namelijk zelf om van het standaard 1GB geheugen naar 2x 2GB geheugen te gaan. Ik heb een Apple iMac Intel C2D 20" 2,4Ghz.

Geef aan wat voor systeem je hebt en hoeveel geheugen!

KIA EV3 GT-Line LR  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini 6  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max

• Felixje
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-10-2023
Kijk gewoon wat voor applicaties je draait, of je wel eens gaat swappen, en baseer daar je keuze op. Nogal nutteloos om zomaar te gaan roepen hoeveel geheugen je hebt.

(\__/)
(='.'=)
(")_(")

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:34

_Apache_

For life.

2 keer 1 GB, ( => dual channel )

Kom je met een 32b Vista prima mee uit de voeten..
Voor de huis tuin en keuken gebruiker is 1GB of zelfs 512Mb wel voldoende, maar wie voor Vista wil gaan of een geavanceerde gebruikers is kan ik 2 GB wel aanraden.

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

Verwijderd

_Apache_ schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:06:
2 keer 1 GB, ( => dual channel )

Kom je met een 32b Vista prima mee uit de voeten..
Voor de huis tuin en keuken gebruiker is 1GB of zelfs 512Mb wel voldoende, maar wie voor Vista wil gaan of een geavanceerde gebruikers is kan ik 2 GB wel aanraden.
Nee anders lees je even de topicstart, gaan toch geen Vista op een iMac zetten ;)

Ik doe btw huis tuin en keukengebruik, heb 2 Gb, gaat gewoon wat vloeiender :)

Verwijderd

16gb... met dat is in mijn mac pro, puur om mijn vst/au/RTAS plugins draaiend te houden om 32tracks opname en 16digitale instrumenten in logic pro 7... :P

Verder is het echt onzinnig om zo veel ram te hebben :|

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:34

_Apache_

For life.

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:17:
[...]

Nee anders lees je even de topicstart, gaan toch geen Vista op een iMac zetten ;)

Ik doe btw huis tuin en keukengebruik, heb 2 Gb, gaat gewoon wat vloeiender :)
Nee anders lees je de topic vraag even goed ;), hij vraagt ook wat voor systeem je hebt..

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-01 23:31
Draai nog xp en vista hoef ik voorlopig niet dus 1 gig is voor mij meer als genoeg.
Heb jarenlang met 512mb gedraait en vanwege de goedkope geheugen prijzen van de laatste tijd dit uitgebreid naar 1gig. Voordeel is ook dat ik nu dual channel kan draaien, waar ik destijds bij de aanschaf al rekening mee had gehouden door 1 x 512 te kopen.

Last FM

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Opsomtopics doen we niet aan, dus deze gaat op slot :Y)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.