KIA EV3 GT-Line LR iPhone 17 Pro MacBook Air M4 iMac M4 iPad mini 6 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Kijk gewoon wat voor applicaties je draait, of je wel eens gaat swappen, en baseer daar je keuze op. Nogal nutteloos om zomaar te gaan roepen hoeveel geheugen je hebt.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
2 keer 1 GB, ( => dual channel )
Kom je met een 32b Vista prima mee uit de voeten..
Voor de huis tuin en keuken gebruiker is 1GB of zelfs 512Mb wel voldoende, maar wie voor Vista wil gaan of een geavanceerde gebruikers is kan ik 2 GB wel aanraden.
Voor de huis tuin en keuken gebruiker is 1GB of zelfs 512Mb wel voldoende, maar wie voor Vista wil gaan of een geavanceerde gebruikers is kan ik 2 GB wel aanraden.
Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler
Verwijderd
Nee anders lees je even de topicstart, gaan toch geen Vista op een iMac zetten_Apache_ schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:06:
2 keer 1 GB, ( => dual channel )
Ik doe btw huis tuin en keukengebruik, heb 2 Gb, gaat gewoon wat vloeiender
Verwijderd
16gb... met dat is in mijn mac pro, puur om mijn vst/au/RTAS plugins draaiend te houden om 32tracks opname en 16digitale instrumenten in logic pro 7... 
Verder is het echt onzinnig om zo veel ram te hebben
Verder is het echt onzinnig om zo veel ram te hebben
Nee anders lees je de topic vraag even goedVerwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:17:
[...]
Nee anders lees je even de topicstart, gaan toch geen Vista op een iMac zetten
Ik doe btw huis tuin en keukengebruik, heb 2 Gb, gaat gewoon wat vloeiender
Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler
Draai nog xp en vista hoef ik voorlopig niet dus 1 gig is voor mij meer als genoeg.
Heb jarenlang met 512mb gedraait en vanwege de goedkope geheugen prijzen van de laatste tijd dit uitgebreid naar 1gig. Voordeel is ook dat ik nu dual channel kan draaien, waar ik destijds bij de aanschaf al rekening mee had gehouden door 1 x 512 te kopen.
Heb jarenlang met 512mb gedraait en vanwege de goedkope geheugen prijzen van de laatste tijd dit uitgebreid naar 1gig. Voordeel is ook dat ik nu dual channel kan draaien, waar ik destijds bij de aanschaf al rekening mee had gehouden door 1 x 512 te kopen.
Opsomtopics doen we niet aan, dus deze gaat op slot
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()