Toon posts:

Logitech Z-2300 subwoofer op technics versterker

Pagina: 1
Acties:
  • 382 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Zou het mogelijk zijn om de subwoofer van de Logitech Z-2300 set apart op mijn technics surround versterker aan te sluiten?Ik heb namelijk een subwoofer met versterker aan nodig omdat die technics de subwoofer niet aanstuurt.Heeft die subwoofer van de Z-2300 een versterker?

hopelijk ben ik wat duidelijk

groeten Thierry

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05 18:07
Na een minuutje googlen lees ik dat het een actieve subwoofer is, dus met versterker.

Verwijderd

Topicstarter
Is het dan mogelijk om deze sub te gebruiken zonder de 2 speakers wat daarbij zijn?En de sub op de technics te hangen,daar zit een mono uitgang op voor een subwoofer

• mieJas
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

mieJas

Ja, maar nee.

De subwoofer heeft een versterker ingebouwd, dus appart aansluiten aan de versterker kan niet. Je kan m wel aan de phones jack van de versterker hangen en de sattelieten loskoppelen. Moet ook wel werken, lijkt me.

Yes, but no.

• LogiForce
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-10 00:16

LogiForce

The Black Whole

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:32:
Is het dan mogelijk om deze sub te gebruiken zonder de 2 speakers wat daarbij zijn?En de sub op de technics te hangen,daar zit een mono uitgang op voor een subwoofer
Simpel antwoord, niet tenzij je de hele subwoofer verbouwd. Dus houdige versterker er uit, gelijkwaardige versterker erin die wel de juiste aansluiting heeft en dan blazen maar.

Maar standaard NIET.

In a time of universal deceit, telling the truth becomes a revolutionary act.

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

mieJas schreef op woensdag 19 september 2007 @ 22:34:
De subwoofer heeft een versterker ingebouwd, dus appart aansluiten aan de versterker kan niet. Je kan m wel aan de phones jack van de versterker hangen en de sattelieten loskoppelen. Moet ook wel werken, lijkt me.
Werkt ook niet, want als je daar wat inplugt is je geluid weg :P
Plus als het een surround versterker is dan valt ook de surround weg ;)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een sub nodig met versterker omdat de technics surround versterker een sub nodig heeft die apart versterkt wordt ,ik heb al geprobeerd met de sub van logitech Z-350 maar daar kwam geen geluid uit,heb toen in de handleiding gekeken van de versterker en daar stond in dat de versterker de sub niet aanstuurt,dus heb ik een sub nodig gelijk die van de Z-230 normaal gezien?

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil em gebruiken voor de surround set bij de technics versterker alles is erbij behalve een sub,het staat in een kleine ruimte dus zou die sub toch genoeg moeten zijn als het mogelijk is

Verwijderd

Topicstarter
Ben nu uitgekomen op de yamaha yst-sw012 subwoofer,daarvan zal ik zeker zijn dat het werkt normaal gezien,zou mediamarkt dit merk verkopen?

• LogiForce

LogiForce

The Black Whole

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:44:
Ben nu uitgekomen op de yamaha yst-sw012 subwoofer,daarvan zal ik zeker zijn dat het werkt normaal gezien,zou mediamarkt dit merk verkopen?
De mediamarkt verkoopt idd Yamaha. Heb er zelf mijn Yamaha RX-V450 reciever weg.
Wat betreft dat type sub, geen idee. Gewoon even heen gaan en kijken lijkt me, das de snelste manier.

[ Voor 13% gewijzigd door LogiForce op 23-09-2007 21:14 ]

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 23:44:
Als het een active sub is die je middels een coax kabeltje kan aansluiten, en je versterker ondersteunt bijv. een sub pre-out, ja.

Gebruik trouwens de edit knop ipv 3x achter elkaar te posten.
Pagina: 1