Advies / Vraag digitale audio naar tulip?

Pagina: 1
Acties:

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06-2025
Hallo beste mensen,

Vandaag heb ik een monster component kabel binnen gekregen voor m'n XBOX 360, super goede kwaliteit maar loop even tegen het volgende aan. Ik heb vandaag dit product gekregen

Afbeeldingslocatie: http://www.consoleshop.nl/images/product/image.php?id=26422&dimensionid=1&shopid=6

Mijn output kabel die vanuit de xbox komt en nu nergens in kan.
Afbeeldingslocatie: http://z.about.com/d/hometheater/1/7/A/9/digitalopt2.JPG

Nu is mijn vraag bestaan er dingen zodat ik deze naar een soort van walkman stekkertje kan ompluggen of iets? Zodat ik deze in m'n Philips HTS 8100 kan prikken.

Ik heb de winkel gebeld, maar deze begreep mij niet echt (ik hoop jullie wel)

Kort samen gevat:

Ik kan m'n TOS nergens in kwijt en vroeg me af of er iets van een converter is. En hoe zou dan de geluidskwaliteit zijn. Ik heb achter in de tv zo'n wit en rode tulp deze zit ook in de radio

edit 2: op m'n HTS8100 heb ik ook COAXIAAL Digital in, ik weet niet of daar nog iets mee kan?

thnx

[ Voor 11% gewijzigd door iNickx op 19-09-2007 20:51 ]

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

• Tha Ra
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-02 20:53
Je hebt DAC (digitaal analoog convertor) om TOS naar anloge tulp om te zetten, deze zijn verschrikkelijk duur. Maar TOS en COAX zijn qua signaal identiek en deze zijn met een simpel kastje om te zetten, zo'n kastje (Toslink naar COAX convertor) kost ongeveer 15 euro.

• KneppaH
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online

KneppaH

Singleplayer/Co-op

Ik denk dat je met de gewone xbox component kabel beter af was geweest. Dat verschil had je echt niet gemerkt denk ik, vooral omdat het toch maar om een korte kabellengte gaat. Zo'n dure kabel heeft in mijn ogen alleen nut als je een flinke afstand moet overbruggen.

Nu zit je met een kabel met de verkeerde aansluiting, waar je een adapter zoals in de post boven mij moet aanschaffen.

De standaard xbox component kabel heeft analoge tulp én TOSlink en de beeldkwaliteit is meer dan prima.

[ Voor 29% gewijzigd door KneppaH op 20-09-2007 07:38 ]

AMD X6 1055T @ 3,6Ghz, 2x AMD HD6850 Toxic @ 1Ghz/4,8Ghz, 8GB DDR3, Asrock Extreme III, Anteq HCG 620, Scythe Mugen 2