Videocodecs, ik zoek ze allemaal

Pagina: 1
Acties:

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
Okay, het klinkt misschien gek maar ik ben op zoek naar een .zip of een .rar bestandje waar het liefst een videofile (of meerdere) in zit welke met allemaal verschillende codecs (van WMV1 tot 10, AVI, mpeg4 etc. etc.) zijn geconverteerd. Het video bestand hoeft op zich niets voor te stellen maar ik ben momenteel aan het zoeken naar een kwalitatief goede oplossing voor een soort van mediabox.

De vraag klinkt wat vaag, maar weet iemand of er zoiets bestaat....

Dus verschillende containers met daarin de verschillende compressie methodes.

En het liefst dan dus 1 bestand wat op al deze verschillende manieren is geencodeerd.

• stimpyrulez
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:31
Red schreef op woensdag 19 september 2007 @ 20:11:
Okay, het klinkt misschien gek maar ik ben op zoek naar een .zip of een .rar bestandje waar het liefst een videofile (of meerdere) in zit welke met allemaal verschillende codecs (van WMV1 tot 10, AVI, mpeg4 etc. etc.) zijn geconverteerd. Het video bestand hoeft op zich niets voor te stellen maar ik ben momenteel aan het zoeken naar een kwalitatief goede oplossing voor een soort van mediabox.

De vraag klinkt wat vaag, maar weet iemand of er zoiets bestaat....

Dus verschillende containers met daarin de verschillende compressie methodes.

En het liefst dan dus 1 bestand wat op al deze verschillende manieren is geencodeerd.
dus je zoekt een codec pack?

iets in de trant van kazaa codec pack lite of zo ? (dacht dat het zo iets was)

Verwijderd

Ik heb gewoon het full Kazaa Lite Codec Pack dat werkt beter...
Ik heb alleen het gevoel dat je op het verkeerde forum zit (waar je zou moeten zitten weet ik zo 1,2,3 niet, misschien software?) en ik mis eigenlijk een beetje inzet.. Ik ga ervan uit dat je al op Google hebt rondgezocht en over Kazaa pack hebt gelezen. Was het niet goed? Wat miste je?

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-02 08:48
Ik gebruik graag CCCP en heb tot nu, ff afkloppen, nog geen onspeelbare films gehad.

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

Verwijderd

Alstublieft, voortaan eerst zelf Googelen.

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-02 21:28

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Mensen beter lezen! Hij is niet op zoek naar een codecpack, hij is opzoek naar een library met daarin een(zelfde) videofragment dat is ge-encodeert met alle mogelijke videocodecs. Tenminste dat is wat ik er uit opmaak.

Je zou het in principe zelf kunnen doen maar daar ben je wel even mee bezig zoals je waarschijnlijk zelf ook al had ontdekt :P

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023
@ Pendaco:

Inderdaad.... dat zoek ik.

Dus een library met eendezelfde videofragment wat is ge encodeert op alle mogelijke videocodecs...
Pagina: 1