Toon posts:

Hoe stel ik turbocache in voor Gforce7300 Go

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een laptop, Acer 9413ZWSMI, met de Gforce 7300 go.
Ik wil graag de turbocache gebruiken maar ik kan deze niet instellen in het BIOS, ik kan dr op 1 of andere manier niet bijkomen. Ik zie het wel staan maar kan er niks aan wijzigen als ik naar beneden ga, dan springt ie dr over heen.
Ligt dit misschien aan de versie van het bios dat ik dit niet kan instellen? of is het mogelijk om dit ergens anders in te stellen, met een programma of zoiets?
Het bios is van Phoenix technologie's, versie 1.18 .

alvast bedankt,

Rtdegraaf

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-07 13:36

M2M

medicijnman

een laptop heeft een zeer beperkte bios, en volgens mij kan het zelfs zo zijn dat hij automatisch meer geheugen afpakt van je ram mocht het nodig zijn, maar dat weet ik niet zeker (is lange tijd geleden dat ik ook een "ingebakken chippie" gehad heb). De vraag is of het ook echt nut heeft om extra ram geheugen in te pikken. Veel extra prestaties zal het volgens mij niet geven.

-_-

Verwijderd

Heeft je 7300 go wel 'turbo'cache?
Als het goed is kon je dan via het nvidea control panel dat nog instellen dacht ik.

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:03

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica