Toon posts:

[Firefox] sinds 2.0.0.7 upgrade geen pagina's meer geladen *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey,
Ik heb een probleem.
ik heb net firefox geupdate naar versie 2.0.0.7.
voorheen niks aan de hand, alles werkte gewoon totdat ik dus had geupdate.
Firefox start wel gewoon op maar ik zie geen pagina terwijl hij wel probeert te verbinden en dan zegt gereed.
ik heb hem al een paar keer er helemaal afgegooit en opnieuw geinstalleert maar nog steeds werkt ie niet.
ik draai vista home basic.
dus wie o wie weet dit probleem op telossen?

• dezejongeman
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07 20:18
ga weer versie 2.0.0.6 draaien en wacht ff op 2.0.0.8

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ik ken geen Windows-versie die Firefox heet, dus WOS => CSA. Ik pas ook de titel wat aan, omdat 'problemen met firefox 2.0.0.7' niets zegt over het specifieke probleem :)

Verder heeft dezejongeman een punt. Al wil je ook kijken naar logfiles, content blockers, etc.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op woensdag 19 september 2007 @ 19:48:
Ik ken geen Windows-versie die Firefox heet, dus WOS => CSA. Ik pas ook de titel wat aan, omdat 'problemen met firefox 2.0.0.7' niets zegt over het specifieke probleem :)

Verder heeft dezejongeman een punt. Al wil je ook kijken naar logfiles, content blockers, etc.
sorry sorry:P
bedankt voor de aanpassingen.
ik heb alle firewalls enzo uitgegooit.
ik heb 2.0.0.6 nu ook draaien maar ik snap niet waarom 2.0.0.7 niet wil werken.

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-06 17:58
Heeft het misschien iets met vista te maken. 2.0.0.7 draait hier namelijk als een gesmeerde bliksem. Het zou ook kunnen dat één van je add-ins roet in het eten gooit? Als je ze eens allemaal uitschakeld en dan Firefox opnieuw opstart?

http://hawvie.deviantart.com/