Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

WLM synchroniseren N73 lukt niet & auto mail ophalen vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-11 18:13
Hallo allemaal. Ik heb dit al meerdere keren gepost in het N73 topic en het Symbian S60 3rd Edition forum, maar ik krijg er nog steeds geen antwoord dus vandaar dat het mij beter leek een nieuw topic te beginnen.

Het probleem is als volgt:
MSN Messenger op de telefoon werkt gewoon perfect. Wanneer ik echter de Windows Live Mail wil synchroniseren krijg ik na een lange tijd (ongeveer 5 min) een fout dat er een netwerkprobleem is (de 3G connectie gaat wel aan en ik kan ook gewoon het internet op). Ik heb ook geprobeerd een ander toegangspunt aan te geven, maar dan krijg ik dezelfde fout. Ook geprobeerd opnieuw te installeren, maar dat mocht ook niet baten.
Zijn er meer mensen met dit probleem en kan dit opgelost worden?

Mijn tweede probleem is dat het niet helemaal lukt om mail van een ander account (studentenmail) automatisch op te halen. Hij is helemaal goed ingesteld op imap en de mail zelf werkt wel. Hij staat ingesteld dat hij weergeeft wanneer een nieuw emailbericht ontvangen is, maar ik krijg alleen af en toe de melding en af en toe niet. Daarbij blijft het 3G icoontje met twee pijltes eronder de hele tijd aanstaan. Automatisch ophalen gebeurd om de 5 minuten, maar hoort het nou niet zo te zijn dat als hij klaar is met synchroniseren dat de pijltjes onder de 3G verdwijnen?
Op dit moment staat hij op handmatig, en als ik dan op verbinden druk en er is een nieuwe email dan voel ik een tril.
Weten jullie waar het aan kan liggen en kunnen jullie me dan de goeie instellingen doorgeven?

Alvast bedankt voor jullie moeite en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

Master_A

• Amiet01
Iemand?????

Master_A

• Amiet01
Ff nog een keer omhoog kicken.

Master_A

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Nee, zo kicken we hier niet.... Gewoon rustig laten wachten...

Maar, zoals je zelf al heb gemeld, krijg je in het N73 en S60 topic geen antwoord. Dus, waarschijnlijk weet niemand het. Gewoon zelf even uitzoeken en als ons dan ook nog het antwoord zou willen vertellen is dat helemaal perfect. Dan kunnen toekomstige gebruikers met ditzelfde probleem ook het antwoord vinden.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Dit topic is gesloten.