[Webshop] "Elecsalon"

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• Tanuki
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Is deze winkel te vertrouwen?

Ik zie dat ze vrij goedkoop hun spullen (o.a. consoles) aanbieden, maar als ik naar "payment" browse, zie ik dat hun betalingen via western union gaan, dat zie ik ook vaak staan in de Nigeriaanse scam mails die ik ontvang... Evenals de verzending via DHL.

Heeft iemand hier enige ervaring mee?

Misschien dat dit in het verkeerde forum staat, zou een moderator dit dan even kunnen verplaatsen? Dank u. :)

PV: Growatt MOD5000TL3-XH + 5720wp, WPB: Atlantic Explorer v4 270LC, L/L: MHI SCM 125ZM-S + SRK 50ZS-W + 2x SRK 25ZS-W + SRK 20ZS-W Modbus kWh meter nodig?

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Aan de website zelf te zien zou ik al nee zeggen eigenlijk.
Er zit een popup (die ook nog is mee scrollt) waarin ze vragen of je met ze wil chatten...
Laat ik het erop houden dat ik het een vreemde site vind :)

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-06 17:05

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

Een PS3 met 60GB HD voor 205 Euro...een Yamaha R1 voor 1830 Euro....alleen een Hotmail adres...hmmm wat denk je zelf?

[ Voor 15% gewijzigd door sjolmers op 19-09-2007 19:13 ]

adr opleidingen en meer adr opleidingen

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ik zie niet wat dat te maken heeft met Spielerij - Games & Discussies ;) SG lijkt me beter maar er zijn al hele veel van dergelijke topics geweest, kijk daar eerst even naar :)

Verder vertrouw ook ik het (letterlijk) voor geen cent. Alleen al door het hotmailadres.

[ Voor 22% gewijzigd door F_J_K op 19-09-2007 20:06 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.