Ik zoek goede raad betreffende software ..

Pagina: 1
Acties:

• mrweird
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-12-2025
Ik heb nu voor onze afdeling marketing WebExplorer Lite in gebruik, een asp programma waarmee je op een explorer achtige wijze bestanden kunt up en downloaden op een server, dit in combi met IIS met een aantal NT usernames en wachtwoorden etc.. Hiermee wisselt onze afdeling marketing bestanden uit met leveranciers, klanten etc..

Men wil nu echter graag zelf usernames kunnen aanmaken en downloads klaar kunnen zetten voor specifieke klanten etc.. zonder dat deze klanten data van andere klanten ziet. Dit gaat niet lukken met dit WebExplorer Lite dus ik zoek iets anders...
Ik ben nu al een tijdje aan het zoeken op scripts websites maar het duizelt mij.. Boel veel maar (nog) niets wat echt aan mijn verlanglijstje voldoet..
Iemand hier een goed raad wellicht voor een pakket? Zou bv een standaard pakket als Joomla dit kunnen?

Tx!

Verwijderd

FTP Opzetten met iis een idee ??

Met je useraccounts kan je vervolgens voorkomen dat ze bij elkaar kunnen kijken.

• mrweird
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 26-12-2025
Dat gebruik ik nu ook al... Ik zoek meer iets van een pakket waarmee den blonden muts van afdeling marketing een user kan maken, die aan een klant kan geven en waarmee klant iets kan downloaden. Maar dat dit userbeheer totaal los staat van NT userbeheer die je normaliter voor ftp zou gebruiken, omdat dan waarschijnlijk den blonden muts de user administrator aan de klant geeft omdat dit zo lekker makkelijk werkt.. O-)

Verwijderd

Sharepoint, mischien? Het is een beetje onduidelijk hoe zwaar het pakket moet zijn. Sharepoint is de andere kant van het spectrum vergeleken met een ftp, natuurlijk. Sharepoint bied dan wel weer de mogelijkheid om dieper samen te werken met de klant, verschillende document libraries aanmaken voor verschillende aspecten, collaberation, etc. het kan allemaal. Tevens krijg je interactie met exchange/active directory die het leven makkelijker maken.

*Sharepoint Rob kan het niet helpen Sharepoint te pimpen* ;)

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2007 10:51 ]