Tv vindt kanalen niet meteen

Pagina: 1
Acties:

• citexx
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-07-2023
Ik heb een probleem met mijn Panasonic tv. Als ik mijn televisie aanzet dan moet die eerst de kanalen vinden. Je hoort hem dan af en toe ruisen. Dit is zwaar irritant, want soms vindt die het in een minuut maar soms ook pas na 10 minuten...

Ligt dit aan een instelling dat die het kanalenpad niet meteen goed pakt, of is de tv gewoon een beetje stuk?

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:10

GaMeOvEr

Is een hork.

Huh? Bedoel je als je zenderzoeken aanzet, of als je gewoon de TV aanzet, waar de zenders al in geprogrammeerd staan?

In principe, als de zenders geprogrammeerd staan, moet je gewoon _gelijk_ beeld en geluid hebben. (ook tijdens het zappen) Als dat niet het geval is, lijkt het mij een gevalletje stuk ja. ;)

Aannames zijn fataal.

• citexx
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-07-2023
Nee ik zet geen zenderzoeken aan.

Ik zet de tv aan, dan zijn er 3 mogelijkheden: 1. Hij werkt en blijft het doen. 2. Hij doet het heel even en valt dan weg, vervolgens gaat de tv 'zoeken' naar het tv kanaal. Na een tijdje doet die het dan weer. 3. Hij is meteen zwart als ik hem aanzet en moet dan eerst zoeken.

Als die stuk is, dan moet ik over gaan naar digitale tv. Ik heb hier al 3 decoders staan, alleen dan moet ik er nog eentje bij kopen :).