Ben ik de enige die zich ergert aan het kutontwerp van die Samsung monitoren waarbij de aansluiting van de stekker aan de onderkant van de monitor zit? Door het gewicht van de kabel trekt de stekker zichzelf steeds los van de contacten en hoor je geknetter van overspringende electronen en valt het beeld weg. Dit gebeurt zeker als ik tegen de monitor of tafel aanstoot, maar soms ook zonder directe aanleiding. Het is gewoon een standaard PSU aansluiting, dus de kabel is ook niet vast te schroeven, zoals het wel kan met de DVI kabel. Heeft iemand hier het zelfde probleem ervaren en een oplossing gevonden zodat de kabel er tenminste ten alle tijden in blijft zitten.
We hebben hier de 940N, zorg dat er voldoende speling zit op de kabel en men hem er niet makkelijk uit kan wippen. Wij hebben meer problemen met de hoogte verstelbaarheid. Na een paar jaar gebruik vallen ze nu vanzelf naar de laagste stand, blijft niet meer op de gewenste hoogte hangen.
This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international law enforcement operation.
Tja, wat wil je dan. Dat de stekker aan de bovenkant zit? Dat werkt ook niet. Dan loopt alles er bovenlangs, ziet er helemaal niet uit..
Over het algemeen zit die stekker toch ook gewoon behoorlijk klem? Misschien dat de aansluiting wat los is geraakt, prop er dan een papiertje tussen ofzo (tussen stekker en contact), dan klem je hem vast. Lijkt me gewoon wat slijtage na wat (jaren?) gebruik.
Daarnaast, je kan de kabel van de stekker toch recht naar beneden laten lopen, laten rusten op je stand van de monitor en dan pas verder naar het stopcontact toe...
Daarnaast, je kan de kabel van de stekker toch recht naar beneden laten lopen, laten rusten op je stand van de monitor en dan pas verder naar het stopcontact toe...
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Nee, een stekker aan de bovenkant hoeft niet, maar ze mogen wel ervoor zorgen dat ie er niet zomaar uit kan vallen als hij aan de onderkant zit. De kabel rust nu inderdaad op de monitorstand, maar het blijft vervelend. Als ik het scherm aan een draaiarm had gehangen zou de stroomkabel er zeker uit vallen.Mojo schreef op woensdag 19 september 2007 @ 16:48:
Tja, wat wil je dan. Dat de stekker aan de bovenkant zit? Dat werkt ook niet. Dan loopt alles er bovenlangs, ziet er helemaal niet uit..Over het algemeen zit die stekker toch ook gewoon behoorlijk klem? Misschien dat de aansluiting wat los is geraakt, prop er dan een papiertje tussen ofzo (tussen stekker en contact), dan klem je hem vast. Lijkt me gewoon wat slijtage na wat (jaren?) gebruik.
Dat snap ik ook wel..
Maargoed, het hoort gewoon te klemmen, net zoals bij mijn Samsung 226BW. Ik denk dat het daarom gewoon wat slijtage is.. weinig aan te doen
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Maak de stekker dikker met een sterk materiaal (lees: sterk genoeg voor dit soort dingen) zoals papier?
Gewoon eromheen wikkelen en eventueel op de stekker zelf met een soort lijm bevestigen.
Gewoon eromheen wikkelen en eventueel op de stekker zelf met een soort lijm bevestigen.
[ Voor 56% gewijzigd door MensionXL op 20-09-2007 10:23 ]
Verwijderd
ik heb zelf een 940BF en ook soort gelijk probleem gehad. Gewoon even helemaal loskoppelen voorzichtig op je bed neerleggen en stroom kabel er even hard induwen tot die er ook wat moeilijker uitkomt dan zit die goed (dat hiel bij mij teminste)
Pagina: 1