Complete systemen shop ala Alienware/Voodoo/etc

Pagina: 1
Acties:
  • 976 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Misanthropia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:58
Ik heb zitten googlen naar winkels/webshops in Nederland die systemen verkopen ala Alienware / Voodoo en dergelijken, maar kom steeds bij de standaard dozenschuivende webwinkels uit. Dus ik doe een beroep op jullie kennis of jullie een dergelijke zaak weten in Nederland.

En ja, zelf bouwen is natuurlijk altijd goedkoper, mits men de tijd en kennis er in wil steken, maar zelfbouw is niet van toepassing in dit geval.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Alienware zendt ook naar Nederland geloof ik, en anders kom je toch bij Dell.nl uit :P

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:56
Veel shops verkopen Acer ed. (desktops) Mischien zoiets?

• Soutje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-03-2025
Ik geloof dat er in de buurt van brabant (of ergens anders in nederland,mijn topografische kennis is niet zo best) een winkel zit die die alienware voor je kan bestellen. En anders zit je inderdaad gewoon aan de site vast. Ik zal kijken of ik nog ergens op me pc die site heb, want die heeft een kennis van me ooit 's nar me gemaild.

• Misanthropia
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:58
Alienware verzendt inderdaad naar Nederland. Het probleem is alleen dat als je daar een systeem koopt je zelf opdraait voor al de verzendkosten die er gemaakt moeten worden voor verzending van het systeem/reparaties/etc. Niet alleen jammer van het extra geld maar ook van de extra tijd die er mee gemoeit is. en wie wil er bij Dell iets kopen......

Verwijderd

Bij veel webshops kan je ook laten assembleren hoor? Ik snap niet dat je dan naar dell of consorten toe wil.

• Soutje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-03-2025
nou dell heeft natuurlijk alienware gekocht, dus das niet helemaal hetzelfde. Plus wat je bij alienware koopt wel erg vet is, ook qua prestaties

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:05

FeaR

In GoT we trust

Soutje schreef op woensdag 19 september 2007 @ 18:01:
Ik geloof dat er in de buurt van brabant (of ergens anders in nederland,mijn topografische kennis is niet zo best) een winkel zit die die alienware voor je kan bestellen. En anders zit je inderdaad gewoon aan de site vast. Ik zal kijken of ik nog ergens op me pc die site heb, want die heeft een kennis van me ooit 's nar me gemaild.
In Den Bosch (Noord Brabant) zat naast de Sligro een winkel die ook Dell pc's en meer van die internet-shops kon leveren (dus ook Alienware). Helaas is deze winkel net een paar maanden geleden gestopt met bestaan...

Ik weet niet of je die winkel bedoelde aangezien Brabant nogal groot is...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Misanthropia schreef op woensdag 19 september 2007 @ 15:28:
Ik heb zitten googlen naar winkels/webshops in Nederland die systemen verkopen ala Alienware / Voodoo en dergelijken, maar kom steeds bij de standaard dozenschuivende webwinkels uit. Dus ik doe een beroep op jullie kennis of jullie een dergelijke zaak weten in Nederland.

En ja, zelf bouwen is natuurlijk altijd goedkoper, mits men de tijd en kennis er in wil steken, maar zelfbouw is niet van toepassing in dit geval.
Je kan op webshops zoals www.azerty.nl en www.alternate.nl je systeem laten bouwen, zo hoef je niet zelf te bouwen, heb je precies wat je wil, en bespaar je al gouw een heel aantal euro's.
Pagina: 1