Ik heb een tijdje zitten spelen met Flex 2, en meegewerkt aan een applicatie voor een klant. Maar ik heb het idee dat Flex 2 'het' nog niet helemaal is.
Waarom?
1. Flex 2 applicatie programmeren duurt lang (als je buiten de standaard componenten gaat)
2. Applicaties zijn groot ( 500kb, voor een simpel zoeken,vind en vergelijk dashboard app.) (ja data heen en weer sturen is een voordeel, want je krijgt alleen benodigde data ipv hele pagina's)
3. performance problemen bij de wat oudere PC (1 Ghz al!)
Daarom vind ik persoonlijk dat applicaties in PHP/CF (ben zelf CFer) icm met ajax componenten beter.
1. Het is makkelijker om te programmeren, voor icm met AJAX frameworks zoal JSMX etc.
2. AJAX data opvragen, krijg je ook alleen de data ipv verversen van pagina.
3. Performance is beter.
Wat vinden jullie hiervan.
Waarom?
1. Flex 2 applicatie programmeren duurt lang (als je buiten de standaard componenten gaat)
2. Applicaties zijn groot ( 500kb, voor een simpel zoeken,vind en vergelijk dashboard app.) (ja data heen en weer sturen is een voordeel, want je krijgt alleen benodigde data ipv hele pagina's)
3. performance problemen bij de wat oudere PC (1 Ghz al!)
Daarom vind ik persoonlijk dat applicaties in PHP/CF (ben zelf CFer) icm met ajax componenten beter.
1. Het is makkelijker om te programmeren, voor icm met AJAX frameworks zoal JSMX etc.
2. AJAX data opvragen, krijg je ook alleen de data ipv verversen van pagina.
3. Performance is beter.
Wat vinden jullie hiervan.