Ik hoop niet dat dit onder boodschappenlijstjes valt anders zie ik vanzelf wel een slotje verschijnen.
Pas bij een kennis weer een nieuwe computer gezien. Een gigantische kast met bijbehorend megalawaai.
Ik heb nu lekker een stille barebone. Maar wel een oude. Dus mijn volgende wordt weer een kleine stille minicomputer
Gisteren al de hele avond van alles gelezen en ik kom er wel uit.
Voor de nieuwsgierigen deze maakt een zeer goede kans.
http://www.aspireusa.net/category.php?cid=41
Mijn vraag kon ik nergens vinden namelijk het geluidsnivo van die standaard intel cpu (6750) fan.
Ik lees over allerlei stillere modellen. Nu kan ik extra geld uitgeven, echter ik dacht gelezen te hebben dat de standaard intel koeler tegenwoordig net zo stil zijn als dure koelers. Mede omdat ook de standaard fan langzaam draait bij lage cpu belasting.
Ik wil namelijk dat de barebone heel stil is bij surfen maar als ik game (MOHAA) maakt het me geen flikker uit als hij veel lawaai maakt.
Kortom hoe stil zijn de fans is de dualcore bij zeer lage belasting?
Hm vraag me nu ineens af of dit de juiste plek is voor deze vraag
Pas bij een kennis weer een nieuwe computer gezien. Een gigantische kast met bijbehorend megalawaai.
Ik heb nu lekker een stille barebone. Maar wel een oude. Dus mijn volgende wordt weer een kleine stille minicomputer
Voor de nieuwsgierigen deze maakt een zeer goede kans.
http://www.aspireusa.net/category.php?cid=41
Mijn vraag kon ik nergens vinden namelijk het geluidsnivo van die standaard intel cpu (6750) fan.
Ik lees over allerlei stillere modellen. Nu kan ik extra geld uitgeven, echter ik dacht gelezen te hebben dat de standaard intel koeler tegenwoordig net zo stil zijn als dure koelers. Mede omdat ook de standaard fan langzaam draait bij lage cpu belasting.
Ik wil namelijk dat de barebone heel stil is bij surfen maar als ik game (MOHAA) maakt het me geen flikker uit als hij veel lawaai maakt.
Kortom hoe stil zijn de fans is de dualcore bij zeer lage belasting?
Hm vraag me nu ineens af of dit de juiste plek is voor deze vraag
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant