Toon posts:

VISIO2003 Document van 4 a4'tjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey

Ik gebruik visio2003 nu heb ik een document wat vier a4 tjes groot is. Als ik deze afdruk krijg je die lelijke marges erin. Nu heb ik geprobeert om via: bestand, pagina instellingen marges de marges uit te zetten. Zodat ik de vier a4tjes gewoon aan elkaar kan plakken zonder te knippen etc.

Maar echter als ik de marge op 0,0 zet springt hij automatisch na 4.23 zowel links, rechts, boven als onder.

Iemand enig idee of een truc om dit op telossen?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Je printer kan in de regel niet tot de paginarand printen. Schaar + plakband dus.

Betere optie: zoek iemand met een A2-printer / plotter, of doe het bij een copyshop-achtig iets.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
hmm met microsoft Word lukt me het wel vandaar dat ik dit vreemd vindt dat ik het niet voor elkaar krijg in Visio... Kan dit kloppen?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Ah, dan kan de printer zelf het wel. Geen idee, ik heb geen Visio geinstalleerd staan :o

Eventuele omweg: print naar een A2 of A1 PDF, of naar bijv. 1 grote PNG. Dan via een ander tool printen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)