Toon posts:

[Bioshock] Zwart beeld na laden eerste level

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi heb probleem met bioshock !!!!

specs : intel core 2 duo 6600
g-froce 8800 GTS 640 mb drivers up to date v 7.15.11.65
asus mainbord : p5b e plus - up to date v 0617
mouse logitech G5
windows Vista ultimate 32bit registered no fake - up to date !

hier is het probleem !
alles verliep goed na dat ik mijn key 120 maal heb moete opnieuw ingeve na fout van 2k gaming dat key niet bestond :/ soms ging hij wel kwam het kaderke met start op , klikte ik start gebeurde er niets , dus ging ik wat googlen en vond aantal die hetzelfde probleem hadde , en dat probleem na aantal dage voorbij ging zonder iets te doen zomaar uit niets , dus d8 ik , ik w8 nog even voor ik 2k ga belle , en later opnieuw probere , had ik gedaan en key werkte , druk start , hij laad cd !!! was ik ff super blij !! ok alles verloop normaal zet mijn settings in van keybord , start new game ... kom je laad menu tegen , dan begint spel in't vliegtuig begint die kerel ff te lullen ..... hoor je geschreeuw komt er BIOSOCK op't scherm gelade .... wnr hij voledig op't scherm is gekome ->

-> Krijg ik zwart beeld en gebeurd er niets meer !!!!! :( pffff

druk ik control+alt+delete , klik ik taakbeheer , zie ik scherm dat spel afgeslote is en er word voor een oplossing gezocht :(

kan iemand mij helpen ?? mvg jimmy

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:07

Nobby

Nuts!

Zou je je probleem opnieuw kunnen formuleren maar dan in nederlands? Ook zou ik naar de winkel terug gaan aangezien je key niet werkt. Ik hoop dat je het bonnetje nog hebt.

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• Gamo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-06 16:30

Gamo

Research Before You Buy

Waarom heb je een 32bit versie van Vista? Vanwege software en drivers? Maar los van dat, volgens mij is je windows installatie niet helemaal goed gegaan en je game installatie ook niet xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb precies hetzelfde probleem... ook zwart beeld en dan verder niets. Heb je al iets aan oplossing gevonden calabrian1? Ik heb zelf moederbord en zelfde GPU en baal er toch wel een beetje van dat bende niet werk.