[UT] problemen op nieuw systeem

Pagina: 1
Acties:

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 23:41
Hallo allen,

ik speel regelmatig UT99 en sinds ik mijn nieuwe systeem heb, wil deze niet echt meer draaien. Ik 'warp' constant door de levels heen, blijf aan muren plakken etc etc.
Zowel direct3d, opengl(nieuwste), softwarerenderer
De ping verspingt ook steeds..

Nieuwe srtup die ik draai is: P35-ds4, Q660 g0 @3200mhz (400x8), 2x1gb ram en x1950xt

Command&Conquer: Tib Wars draait wel gewoon soepel en heb ik nergens last van

• AndereKoekoek
heb al instellingen gisteren nog gehad.. Resoluties, en 32bit/16bit geprobeerd, maar zonder succes.

Ook verschillende varianten van van de opengldrivers gehad, maar allemaal dezelfde klachten.
Dacth eerst dat het aan de eist lag, maar na deze uitgeschakeld te hebben, blijft het probleem zich voordoen

• Endy
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:21
Floris-K schreef op woensdag 19 september 2007 @ 14:04:
heb al instellingen gisteren nog gehad.. Resoluties, en 32bit/16bit geprobeerd, maar zonder succes.

Ook verschillende varianten van van de opengldrivers gehad, maar allemaal dezelfde klachten.
Dacth eerst dat het aan de eist lag, maar na deze uitgeschakeld te hebben, blijft het probleem zich voordoen
Heb je bij de videokaart instellingen van het nvidia panel al eens de v-sync op always on gezet?
Het kan ook zijn dat je ingame bij preferences dit in moet stellen dat is een probleem wat daaraan vaak gerelateerd is bij dit spel.(ik speel het ook nog steeds 8) )

Mvg,

Endy

Panasonic TX-P50VT60E, Yamaha RX-A1040, Dali Piano series ,Sunfire SDS-12 sub, Game HTPC met Dual DVB-C tuner

• AndereKoekoek
ok thanks...

ben er vanavond weer mee bezig geweest. Tot nu toe zelfs...
Heb een ati kaart maar zal ook vast iets als vsync op zittne, moet het allemaal ff uitzoeken.. 1e ati-kaart

• AndereKoekoek
*kick

nog steeds geen oplossing.. Beeld blijft schokken alsof ik een megalag heb. Warp ook constant tijdens het spelen en heb alle drivers op deze site geprobeerd: http://cwdohnal.home.mind...stallation%20instructions

Heb ook UT affinity toegewezen aan 1 core en eist enz staat allemaal uit, dus mijn multiplier blijft gewoon constant.Voltages enz zou niks mee aan de hand zijn.. PCI-E is locked op 101mhz in de bios

• Endy
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:21
Floris-K schreef op zondag 23 september 2007 @ 17:06:
*kick

nog steeds geen oplossing.. Beeld blijft schokken alsof ik een megalag heb. Warp ook constant tijdens het spelen en heb alle drivers op deze site geprobeerd: http://cwdohnal.home.mind...stallation%20instructions

Heb ook UT affinity toegewezen aan 1 core en eist enz staat allemaal uit, dus mijn multiplier blijft gewoon constant.Voltages enz zou niks mee aan de hand zijn.. PCI-E is locked op 101mhz in de bios
Het duurde even voordat ik weer kon posten, had vakantie :)
Heb je van ati al wat custom drivers geprobeerd zoals bv de omega drivers?
of evt de drivers van NGO?

Vsync al geprobeerd?

Panasonic TX-P50VT60E, Yamaha RX-A1040, Dali Piano series ,Sunfire SDS-12 sub, Game HTPC met Dual DVB-C tuner

• AndereKoekoek
Nee geen custom drivers gebruikt tot nu toe...
Ben er nog even mee bezig geweest, maar inmiddels UT uninstalled en mezelf uit mijn clan geschreven.

Ga mezelf nu toch maar toeleggen op UT3 in de GoT-clan :P

toch bedankt ! :)

• KoffieNT
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-11 15:00

KoffieNT

banaan

Ik heb ook een Q6600 met 4GB en als ik UT99 speel zit ik zegmaar op 'turbo-mode' ik loop sneller dan iedereen, dat komt gewoon omdat de fps veels te hoog is. Tussen de 600 en 800 fps :) (was dat maar bij crysis hihi)

Als ik fraps draai en ik neem een filmpje op locked fraps de fps bij mij op 60 en loopt het spelletje wel normaal. ;)

Probeer eens je fps te locken, mischien dat het helpt. :*)

}:O

edit: ik had dit zelfs op mijn oude pc. (P4 3,6ghz) en de pc daarna ook. (P D 830)

[ Voor 9% gewijzigd door KoffieNT op 19-10-2007 10:40 ]

:D

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-11 16:03

Arethusa

Niet die server

Ik heb dit probleem ook gehad op een AMD ahtlon 3500. Bij mij hielp het om =cpuspeed2200 (in mijn geval) toe te voegen aan de snelkoppeling. De precieze notatie weet ik niet meer.Ik geloof dat zoiets ook via de search te vinden is. Ik moet hier wel aan toevoegen dat ik cool 'n quiet draai en daarom dan die cpuspeed moet meegeven.

Misschien heb je hier wat aan.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Pagina: 1