Toon posts:

ligt dit aan de muis (microsoft muis met intellieye)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Draai windows 2000, en sinds enige dagen heb ik het probleem dat de muiscursor wel is stil staat en dat ik dan niks meer kan doen met de muis. Ook dat mijn windows dat niet goed opstart tijdens het restarten,
de muis zit in de ps2 poort. Dus het zal een conflict kunnen wezen mischien of?

Verwijderd

Heb je geen usb ?
is wel zonde voor zo'n muissie :)

Werkt windows 2000 nog wel als je cursor stilstaat, anders hangtie ;)

Mischien es opnieuw installeren ?

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Ik heb ook problemen gehad met mijn intelli eye muis,....wel onder win98 maar goed,... na een tijdje (9 maanden) begon hij te haperen en af en toe viel hij helemaal stil en soms zag windows hem ook niet met opstarten,.....heb windows opnieuw geinstalleerd, muis geprobeerd op ps2 en op usb maar allebei het zelfde resultaat,.....dus ik terug naar dynabyte (jaja dynabyte, was de eerste die ze hadden hier) en ik kreeg zo een nieuwe mee omdat het nog binnen de garantie was,......

meer mensen nog die een intelli hebben die er mee ophoudt??

ga dan ff terug naar de winkel,..

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:05

RvV

Ja! mijnes ook... soms begint tie te haperen...en loopt even later helemaal vast. Meestal was het weer opgelost als je ging rebooten. Maar pas werd tie helemaal niet meer gevonden in windoze. Ik denk dat ik hem over een week ofzo ook opstuur voor garantie.

Y'24

Verwijderd

Het zelfde heb ik gehad met een graphire tablet van wacom (pen). Bleef gewoon hangen ,
terwijl ik met de muis nog gewoon kon werken.
Nieuwe driver opgehaald, nu gebeurt het soms alleen nog als ik Windows media player start.(??)

Dus mijn gok is dat je even moet kijken naar nieuwe (Win2k) drivers

Peter

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

ik heb ook vanalles geprobeerd, nieuwste drivers verschillende poorten,.....het lag echt aan de muis,.....hij was gewoon dood,....

maar ik heb hem omgeruild,

ik hoor dit nu wel meer, nu maar hopen dat deze er niet ook mee ophoudt na 9 maanden want dan heb ik geen garantie meer,...verder zijn het echt hele fijne muizen ze gaan zoooo smooth,....ik wil geen bal meer in mijn muis in ieder geval
Pagina: 1