Toon posts:

Videokaart verkeerd geflasht, wat nu?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo medetweakers!

Ik zit met een probleem, ik heb gister de bios van mijn videokaart geflasht, maar had eerst voor de zekerheid wel een backup gemaakt van de oude bios. Ik heb het bios geflasht met het programma ATI Winflash, alleen nu heb ik alleen maar artifacts, dus heb ik er een andere PCI kaart in gehangen, en in de bios ingesteld dat primary vga de PCI kaart is.

Nu heb ik de X1950Pro er weer bij gehangen, en hij vind hem in ATI Winflash alleen als ik dan de orginele bios er weer in probeer te flashen geeft hij fout aan met ATI drivers.

Ik heb de search en google gebruikt, ik kom er niet meer uit, wat moet ik nu doen ?

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:35:

Nu heb ik de X1950Pro er weer bij gehangen, en hij vind hem in ATI Winflash alleen als ik dan de orginele bios er weer in probeer te flashen geeft hij fout aan met ATI drivers.
Kun je specifieker zijn wat betreft de foutmelding die je kreeg? Zo kunnen we er weinig mee.
Ik heb de search en google gebruikt, ik kom er niet meer uit, wat moet ik nu doen ?
Biedt de search echt geen enkele oplossing? Wat heb je dan zelf allemaal al geprobeerd?

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Verwijderd

id zal wel mis plaats zijn.
Is niet erg kan je oplossen
Helaas maak ik geen gebruik van ati.
En de nvidia flash code werkt niet bij ati.
Veel succes

• CDAAbeltje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11-05 14:11

CDAAbeltje

Cool Down !

Probeer je je kaart weer terug te flashen van uit windows ? Begrijp ik dat goed ?
Probeer het eens met een Dos programma :) Grote kans dat het dan wel werkt !

• rickhansen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-05 16:44
Of misschiens even proberen in veilige modus.

Verwijderd

Topicstarter
Ok jongens, het is gelukt, allemaal bedankt!!!!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:18
Zou je nog even kunnen posten HOE het je gelukt is?

Dit i.v.m. andere GoTters die later hierop kunnen gaan zoeken...

Een topic vinden van iemand die exact hetzelfde probleem had als wat jij nu hebt, en het opgelost heeft, maar de oplossing of fix er niet bij zet is echt hyper-irritant... :(

Edit @ hier onder:

WTF heb je het over? :? Dan moet dat draadje over iets illegaals gegaan hebben, normaal gaan kansloze topics hier alleen op slot, en worden niet verwijderd... Ik kom hopen van zulke topics tegen als ik de GoT search gebruik.

[ Voor 28% gewijzigd door Richub op 19-09-2007 11:54 ]

Verwijderd

wat nog veel irritanter is , is als je zelf een probleem post, later de oplossing erbij post en de moderators halen gewoon je hele thread weg. erg handig forum dit ..... aju !

Dit is totaal niet relevant voor dit topic, neem gewoon even contact op met de moderator die je topic gesloten heeft. Je eigen topics kan je hier terugvinden :)

[ Voor 40% gewijzigd door Pollewob op 20-09-2007 06:41 ]

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2007 @ 11:20:
wat nog veel irritanter is , is als je zelf een probleem post, later de oplossing erbij post en de moderators halen gewoon je hele thread weg. erg handig forum dit ..... aju !
Huh, normaal worden nooit threads verwijderd. Alleen als ze echt niet door de beugel kunnen.

☻/
/▌
/ \

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de videokaart in een PC met SLI moederbord gestopt, en met ATI WinFlash de orginele bios terug geflasht (die orginele bios had ik nog op hdd gezet, gelukkig).
Pagina: 1