[Outlook 2003] Mails blijven te lang in Postvak UIT staan

Pagina: 1
Acties:

• Bouwmanier
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-07 00:05
Kort vraagje. Ik heb niets kunnen vinden op internet hierover.
Is iemand bekend met het probleem dat wanneer je probeert mail te versturen die een reply is op een eerder bericht, deze lang in Postvak UIT blijven staan, voordat ze verzonden worden?
Het verzenden van niet-reply's gaat overigens op normale snelheid, vrijwel meteen dus.
Het gaat om MSO 2003 en het betreft een POP3-postbus.

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:50

Arethusa

Niet die server

Gaat het hier om MSO in combinatie met exchange? Of prive op je pc thuis? Meer informatie wat betrefd instellingen en omgeving zou handig zijn.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• Japidoff
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-07 04:43
en als je op het knopje "verzenden en ontvangen" drukt, verzend hij dan nog steeds met vertraging?

gang is alles

• Bouwmanier
Arethusa schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:11:
Gaat het hier om MSO in combinatie met exchange? Of prive op je pc thuis? Meer informatie wat betrefd instellingen en omgeving zou handig zijn.
Zoals gezegd, gaat het om een POP3-postbus; het gaat om de pc van mijn opa (jawel!) en hij beschrijft dit probleem. Hij heeft een gewone @home-account inclusief e-mail.

• Bouwmanier
Japidoff schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:14:
en als je op het knopje "verzenden en ontvangen" drukt, verzend hij dan nog steeds met vertraging?
Inderdaad.

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09:50

Arethusa

Niet die server

Bouwmanier schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:28:
[...]

Zoals gezegd, gaat het om een POP3-postbus; het gaat om de pc van mijn opa (jawel!) en hij beschrijft dit probleem. Hij heeft een gewone @home-account inclusief e-mail.
Heeft je opa de mogelijkheid om mail via de webmail te versturen (heb geen idee of die optie bij @home bestaat) misschien ligt de oorzaak niet meteen bij je opa.

En heb je de mogelijkheid om de instellingen van je opa in een andere mailclient op te nemen? Zo kun je het een en ander uitsluiten.

[ Voor 12% gewijzigd door Arethusa op 18-09-2007 21:38 ]

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

• Bouwmanier
Arethusa schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:37:
[...]

Heeft je opa de mogelijkheid om mail via de webmail te versturen (heb geen idee of die optie bij @home bestaat) misschien ligt de oorzaak niet meteen bij je opa.

En heb je de mogelijkheid om de instellingen van je opa in een andere mailclient op te nemen? Zo kun je het een en ander uitsluiten.
Ja, precies, via webmail gaat ook. Het is ook geen dringend probleem, maar het komt mij gewoon erg vreemd voor, en kon via Google ook niets vinden.
Ik ga er binnenkort naar toe en dan zullen we Outlook even op z'n donder geven, maar sommige mensen (ahum) zijn liever lui dan moe.

Goed, welbedankt voor de reacties in elk geval!
Pagina: 1