Toon posts:

vista installeren?

Pagina: 1
Acties:
  • 21 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yo

morgen ga ik vista installeren op een van mijn schijven.(op de andere ga ik gewoon xp laten staan). Nu meot ik een andere bios driver hebben of niet?(ik heb nu 1009?, ik hoop van niet). Ik zal wel andere"normale" drivers voor mijn moederbord moeten hebben denk ik zoals bij een videokaart. Kan iemand mij aub zeggen welke driver(s) ik voor mijn moederbord moet downloaden.(het is een asus A8N SLI premium.)
Maar als ik dan alletwee de schijven met xp en vista aangesoten heb gaat er dan niks raar beginnen doen omdat er dan verschillende drivers op schijven staan enzo? Ik zal bij het opstarten wel een dual-boot krijgen veronderstel i kwaar ik kan kiezen?
Waar moet ik zoal nog op letten met drivers enzo.
Geliever mij zo vlug mogelijk te helpen want ik zou het morgenochtend proberen. ^^

greetz

mystic

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

nvidia.com voor je mobo drivers en asus.com voor de rest.

Succes.
Geliever mij zo vlug mogelijk te helpen want ik zou het morgenochtend proberen. ^^
GoT is niet je persoonlijke helpdesk hoor :/

[ Voor 51% gewijzigd door Gunner op 18-09-2007 19:49 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Op het moment dat je lid wordt van GoT, moet je aan een aantal voorwaarden voldoen. Jouw Topicstart voldoet aan weinig van die voorwaarden.

Zo is het de bedoeling dat je voordat je een topic start, eerst even met google gaat zoeken naar een oplossing. Zo had je direct kunnen vinden dat er wel of geen drivers waren voor je moederbord. (ze zijn er dus wel)

Daarnaast is eisen dat je snel geholpen moet worden natuurlijk grote onzin. Het is geen betaalde service.

Ook is groeten niet nodig op GoT. En je merkt vanzelf op het installeren van Vista lukt of niet.

Ook zou ik het op prijs stellen als je even je tekst zou lezen voordat je op verstuur bericht klikt, omdat je zinsbouw verre van prachtig is. Er is duidelijk te zien dat je het in 2 tellen hebt willen schrijven en het niet even hebt gecontroleerd.

[ Voor 18% gewijzigd door Hann1BaL op 18-09-2007 19:54 ]

Verwijderd

Topicstarter
ik had heus wel al gekeken op de asus site. de andere drivers qua videokaart enzo weet ik wel.
maar bij 1009 staat voor all OS/DOS maar dat dateert van 2005. dus ik twijfel hieraan.
Voor de andere drivers moet ik dan deze bij het onderdeel drivers downloaden :
1043.4.0.0
of zo goed als alle drivers die daar staan?(betas doe ik liever niet).
of moet ik bij de nvidia site kijke nvoor drivers van mijn moederbord?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2007 20:01 ]

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-01 11:16

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:59:
ik had heus wel al gekeken op de asus site. de andere drivers qua videokaart enzo weet ik wel.
maar bij 1009 staat voor all OS/DOS maar dat dateert van 2005. dus ik twijfel hieraan.
Voor de andere drivers moet ik dan deze bij het onderdeel drivers downloaden :
1043.4.0.0
of zo goed als alle drivers die daar staan?(betas doe ik liever niet).
of moet ik bij de nvidia site kijke nvoor drivers van mijn moederbord?
Je bios is totaal wat anders dan je (chipset)drivers. Download alleen de nieuwste drivers en je bent klaar. Overigens volstaat het prima als je eerst vista installeert en dan zie je wel wat er al wel en wat er niet werkt. Dus ga vista maar gewoon installeren.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:39

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:47:
De bedoeling op GoT is dat je eerst zelf aan de slag gaat met zaken uitzoeken en proberen en dan pas hulp inroept. Niet andersom, wij zijn geen helpdesk. Dan kan je beter naar www.beginnersweb.nl.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:47:
:w

En toen gooide je je eigen glazen in.

Je mag best wel zelf wat moeite doen, het is tenslotte jouw pc, niet de onze.
Dan zoek je wat langer en wacht je even met Vista installeren toch?

Dit is in ieder geval niet de manier om mensen voor je topic te winnen zoals je merkt..

[ Voor 32% gewijzigd door alt-92 op 18-09-2007 21:18 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.