Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Flash content laadt niet op mijn computer, wel op andere

Pagina: 1
Acties:

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik heb een raar probleem:

Op mijn site in aanbouw(http://www.xgbeatz.com/) heb ik een flash player geplaatst(jeroenwijering.com).
Het probleem is dus dat ik dit zie als ik mijn site open:
http://img249.imageshack.us/img249/7144/screenshotnf1.jpg
Andere mensen(ik heb ruim 20 mensen gevraagd) rapporteren dat ze de flash player wel gewoon zien(weliswaar zonder playlist, maar dat is het probleem momenteel niet).
Het probleem doet zich voor in Firefox(2.0.0.6) en IE7.
Chache heb ik geleegd, ik heb de flashplayer opnieuw geinstalleerd, maar het helpt allemaal niet.

Andere flash content werkt wel gewoon, lokaal werkt de mp3 player wel en op andere sites ook.

Ik heb echt totaal geen idee waar de oorzaak van dit probleem ligt, vandaar dat ik het in dit forum post.

[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 18-09-2007 18:22 . Reden: URL's fix0red ]

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:13

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

En hoe wit het op de http://nl.youtube.com? Zie je daar ook niet de video's of wel?

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

• ODF
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 31-10 23:01

ODF

Probeer eens /xgb666.xml te veranderen in xgb666.xml , dus zonder de /

Klaverjassen op je Pocket PC?! Klik hier!

• Sefyu
  • Niet online
@Ariën Clay

Alle andere flash werkt, de mp3 player op mijn page is de enige flash die niet werkt.

@ODF

De playlist is nu niet het probleem, bij jou laadt de player zonder problemen, maar het gaat hier om mijn pc, die laat alleen zien wat je op het plaatje ziet.
De flash wil niet eens laden, het laadcirkeltje blijft eeuwig ronddraaien.

• ibmos2warp
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-11-2023

ibmos2warp

Eval is Evil

Plaats hem eens zonder SWFObject, voglens mij wilt die nog wel eens voor problemen zorgen...
Ik heb zelf dat dat bovenste dingetje maar blijft rond draaien, in ff.

Ik weet alles van niks
Vind Excel ongelovelijk irritant.

• wizzkizz
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-11 08:58

wizzkizz

smile...tomorrow will be worse

ibmos2warp schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:58:
Ik heb zelf dat dat bovenste dingetje maar blijft rond draaien, in ff.
me2

Make it idiot proof and someone will make a better idiot.
Real programmers don't document. If it was hard to write, it should be hard to understand.

• Sefyu
  • Niet online
Ik heb de door javascript geladen player nu weggehaald, maar ik blijf het probleem met het laden behouden.

Ik hoor nu van andere mensen dat de player nu opeens toch ook mp3's afspeelt(nog voordat ik de javascript had weggehaald).

Het enige wat ik kan bedenken waar het mee te maken kan hebben is de flash plugin, maar dat is toch zeer onlogisch, aangezien alle andere flash het wel doet...

• ibmos2warp

ibmos2warp

Eval is Evil

Sefyu schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 21:28:
Ik heb de door javascript geladen player nu weggehaald, maar ik blijf het probleem met het laden behouden.
Idd... Maar bij mij doet die banner het nu wel...
Ik hoor nu van andere mensen dat de player nu opeens toch ook mp3's afspeelt(nog voordat ik de javascript had weggehaald).
Voorzover ik het me nog goed herinner zag in dus een wit vlak met zo'n laad dingetje d'r op, en daaronder een player. Of ik die banner zag weet ik niet meer...
Het enige wat ik kan bedenken waar het mee te maken kan hebben is de flash plugin, maar dat is toch zeer onlogisch, aangezien alle andere flash het wel doet...
Dat is het niet, want op de website van jw mp3 player doet ie het wel.
Ook heb ik hem met de volgende code aan de praat weten te krijgen:
HTML:
1
<embed src="mp3player.swf" flashvars="file=xgb666.xml&amp;repeat=true=false" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" style="margin-top: 10px;" height="200" width="295">

Het werkt wel dus... Jij hebt het dus allleen brak in html gezet. Kijk nog eens goed naar de handleiding enzo van die player, er zal vast en zeker in staan hoe je hem op je pagina neer moet zetten. :)
Je vind zelfs een Setup wizard op die site van JW. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door ibmos2warp op 19-09-2007 19:00 ]

Ik weet alles van niks

• Sefyu
  • Niet online
Bedankt voor je hulp, maar ik heb 2 dingen gedaan:

De documentatie verscheidene malen grondig doorgespit.
Letterlijk de code uit de readme gekopieerd en de waardes aangepast, en in Dreamweaver de standaard flash embed functie toegepast.
En wat je zegt verklaart nog steeds niet waarom mijn computer de enige is waarop de mp3 player het niet doet...

De code die jij geeft doet iets raars...
hij laadt een videoplayer terwijl de bestandsnaam toch echt mp3player.swf is...

En ik heb iets ontdekt:
Als ik in jouw code de hele url verwerk van de swf, dan geeft dat hetzelfde effect als in mijn code(dat de swf niet laadt bij mij), dit werkt echter niet in mijn code...

De banner is totaal niet het probleem, ik had daar een foutje gemaakt met externe javascript en dat heb ik al gerepareerd.

EDIT:

Ik heb het gevonden:

Ik heb de javascript code toegepast en ipv een hele url een relatieve url gebruikt(alhoewel ik vreemd genoeg bijna zeker weet dat ik dit eerder had geprobeerd...)

Maar dan bestaat er nog het raadsel waarom het bij andere mensen wel werkte en bij mij niet(FF2 èn IE6 & 7)

[ Voor 16% gewijzigd door Sefyu op 20-09-2007 17:40 ]

• ibmos2warp

ibmos2warp

Eval is Evil

Sefyu schreef op donderdag 20 september 2007 @ 17:36:
De code die jij geeft doet iets raars...
hij laadt een videoplayer terwijl de bestandsnaam toch echt mp3player.swf is...
Jah, dat viel mij ook op, ik weet niet hoe die player werkt dus weet het ook niet...
Maar dan bestaat er nog het raadsel waarom het bij andere mensen wel werkte en bij mij niet(FF2 èn IE6 & 7)
Andere instellingen ofzo? Ik heb mijn firefox hier redelijk strak ingesteld (dus dat brakke javascript niet echt de kans krijgt).

Ik weet alles van niks

Pagina: 1