(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Ik heb er een liggen die ik niet gebruik, als je interesse hebt, mail me dan maar.
Het wordt her en der alleszins ook als experimenteerbord verkocht en vermeld, maar in het engels is het idd breadboard
En in het nederlands natuurlijk broodplank, en niet broodboard (hoe spreek je dat uit? broedbord?)the_stickie schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 17:46:
Het wordt her en der alleszins ook als experimenteerbord verkocht en vermeld, maar in het engels is het idd breadboard
Bij Conrad hebben ze een andere naam, insteekbordjes.
Je vindt ze daar in de volgende categorie:
Home > Elektronica & meten > Elektronica componenten > Printplaten-etstechniek >
Insteek printplaten / Fadeltechniek
Je vindt ze daar in de volgende categorie:
Home > Elektronica & meten > Elektronica componenten > Printplaten-etstechniek >
Insteek printplaten / Fadeltechniek
offtopic:
Nee, ik heb geen aandelen in die zaak. Ik heb ze daar een tijdje geleden besteld, dus ik wist toevallig hoe ze daar heten.
Nee, ik heb geen aandelen in die zaak. Ik heb ze daar een tijdje geleden besteld, dus ik wist toevallig hoe ze daar heten.
Bedankt voor de antwoorden.Dancing_Animal schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 17:42:
Ik heb er een liggen die ik niet gebruik, als je interesse hebt, mail me dan maar.
Ik denk dat het weinig zin heeft om hem van je over te kopen omdat ik zie dat die dingen eigenlijk geen drol kosten. Met de verzendkosten erbij wordt het weer duurder.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Ok, dan gooi ik hem wel weg.Felixje schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 18:13:
[...]
Bedankt voor de antwoorden.
Ik denk dat het weinig zin heeft om hem van je over te kopen omdat ik zie dat die dingen eigenlijk geen drol kosten. Met de verzendkosten erbij wordt het weer duurder.
Jij vindt 10 euro geen drol?Felixje schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 18:13:
ik zie dat die dingen eigenlijk geen drol kosten. Met de verzendkosten erbij wordt het weer duurder.
Dure drollen draai jij dan
U vraagt, wij antwoorden.
Verwijderd
semi-ontopic;
voor die draadjes zijn deze dingen veel handiger. Dat harde kern draad breekt nog wel eens af.
(Die bordjes in die actie zijn trouwens niet echt goed, de veercontacten zijn veel te stug).
voor die draadjes zijn deze dingen veel handiger. Dat harde kern draad breekt nog wel eens af.
(Die bordjes in die actie zijn trouwens niet echt goed, de veercontacten zijn veel te stug).
ik gebruik als draadjes gewoone telefoondraad. Goedkoop en handig
of utp kabel, cat5 heeft solid core, werkt als een tiet
8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek
Patchkabel heeft stranded coreSuper_ik schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 22:44:
of utp kabel, cat5 heeft solid core, werkt als een tiet
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
en al zo iets aangeshaft?Felixje schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 17:38:
Ik ben van plan zo een bord aan te schaffen, maar ik kan niet achter de naam komen.
[afbeelding]
Weet iemand hoe dit bord heet. Ik ben bij het plaatje gekomen door experimenteer bord in te typen, maar volgens mij is dat niet de echte naam.
Jaja,een hele mooie.
http://www.conrad.nl/goto/?product=526851
Ook een hele zooi onderdelen besteld. Ik vond het altijd zoveel gedoe om met een soldeerbout te experimenteren, dus dat kwam er ook niet van.
Volgende stap wordt misschien een programmeerbaar ic.
http://www.conrad.nl/goto/?product=526851
Ook een hele zooi onderdelen besteld. Ik vond het altijd zoveel gedoe om met een soldeerbout te experimenteren, dus dat kwam er ook niet van.
Volgende stap wordt misschien een programmeerbaar ic.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Wowa, C***** is duur.
http://www.baco-army-goods.nl/product_476.html
7E verschil alleen al op een bb.
Tipje: probeer voortaan beetje rond de C heen te kijken... die gasten zijn echt heel duur.
http://www.baco-army-goods.nl/product_476.html
7E verschil alleen al op een bb.
Tipje: probeer voortaan beetje rond de C heen te kijken... die gasten zijn echt heel duur.
Jammer dat ik hem al heb besteld. De site is iig gebookmarked.
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Pagina: 1