Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:42
Hallo,

Ik wil een PDA gaan aanschaffen. Voordat iedereen gaat roepen dat ik een Smartphone moet gaan kopen: die wil ik dus niet.

Wat wil ik er mee gaan doen?
  • Agenda bijhouden
  • Contactpersonen bijhouden
  • Internet (via bluetooth met mobiel?)
  • E-mail (via bluetooth met mobiel?)
Als er navigatiesoftware op kan draaien is dat mooi meegenomen, maar niet direct noodzakelijk.

Ik zag dat Palm een leuke aanbieding heeft en dat je geld terug krijgt van Palm na de aanschaf van een Palm. En de Palm TX lijkt me wel wat! Nadeel is dat dat er voor Palm veel minder software beschikbaar is dan voor Windows Mobile. Dus dat vindt ik dan een moeilijke keuze.

Mijn budget is rond de 250-300 euro.

Heeft iemand nog (goede of juist slechte) ervaring met deze Palm of juist met een andere simpele PDA? En wat adviseren jullie?

Thx :)

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Kijk eens naar de Dell Axim x51v (niet meer nieuw tekoop).
Voordat ik besloot een PocketPC te kopen had ik die in gedachte.
Heerlijke specs (CPU, resolutie). Zie ook het GoT draadje: [pda] Dell Axim X5x topic

Verwijderd

Mijn persoonlijke mening: je bent gek als je PDA koopt zonder GSM (umts/gprs) erin.

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:00:
Mijn persoonlijke mening: je bent gek als je PDA koopt zonder GSM (umts/gprs) erin.
Waarom?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:37
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:00:
HTC's zijn dan wel fijn. HTC Touch / HTC P3300 bijv.

Verwijderd

Omdat je dan voor 10.- € per/maand onbeperkt online bent overal in Nederland (trein/heide/terrasje.enz...) met één apparaat, en het online zijn de mogelijkheden van een degelijk apparaat enorm uitbreid. Heb een HTC-P3600 en is het beste ding wat ik in tijden heb aangeschaft

• Flappie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:42
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:46:
[...]

Omdat je dan voor 10.- € per/maand onbeperkt online bent overal in Nederland (trein/heide/terrasje.enz...) met één apparaat, en het online zijn de mogelijkheden van een degelijk apparaat enorm uitbreid. Heb een HTC-P3600 en is het beste ding wat ik in tijden heb aangeschaft
Zoals ik al aangaf wil ik deze discussie niet voeren want iederen heeft zijn eigen mening :)

Ik wil gewoon een losse PDA :)

• Saturnus
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
@Flappie
Zeg eens wat je van de Dell Axim x51v vindt dan.

@Warzel
€ 10 per maand, ex abo van je telefoon, aka nog eens € 10 per maand als het al niet meer is.

Verwijderd

Flappie schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 19:47:
[...]

Zoals ik al aangaf wil ik deze discussie niet voeren want iederen heeft zijn eigen mening :)

Ik wil gewoon een losse PDA :)
Helemaal mee eens, als ik een telefoon wil.. hmm doe ik het bijna zelf. Hoedanook maandje geleden stond ik voor dezelfde keuze en net toen ik op het punt stond om een mio te kopen gelukkig niet gedaan, beetje iffy als je reviews leest) kwam ik deze tegen:

Ipaq rx 5720

Top pda met redelijke snelheid voor zijn prijs, goed werkend volledige tomtom6 erop met NL kaarten en complete softwarebundel vanaf het begin. Kameraad van mij heeft direct de iets duurdere gekocht die wel wifi heeft, ik zie het nut niet in van websites bezoeken op een scherm ongeveer net zo groot als eem bierviltje maar het kan dus wel tegen een redelijke meerprijs (incl. europe kaarten voor tomtom). Ben best lang op zoek geweest naar een goede PDA met uitstekende prijs/kwaliteit en ik vind dat deze de beste keus is, mijn eigen ervaring is meer dan goed, als je er meer over wilt weten hoor ik het wel.

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 11:10
Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 20:00:
[...]

Helemaal mee eens, als ik een telefoon wil.. hmm doe ik het bijna zelf. Hoedanook maandje geleden stond ik voor dezelfde keuze en net toen ik op het punt stond om een mio te kopen gelukkig niet gedaan, beetje iffy als je reviews leest) kwam ik deze tegen:

Ipaq rx 5720

Top pda met redelijke snelheid voor zijn prijs, goed werkend volledige tomtom6 erop met NL kaarten en complete softwarebundel vanaf het begin. Kameraad van mij heeft direct de iets duurdere gekocht die wel wifi heeft, ik zie het nut niet in van websites bezoeken op een scherm ongeveer net zo groot als eem bierviltje maar het kan dus wel tegen een redelijke meerprijs (incl. europe kaarten voor tomtom). Ben best lang op zoek geweest naar een goede PDA met uitstekende prijs/kwaliteit en ik vind dat deze de beste keus is, mijn eigen ervaring is meer dan goed, als je er meer over wilt weten hoor ik het wel.
Die heb ik laatst ook gekocht inderdaad. Echt perfect, gebruik deze dagelijks voor navigatie.

Persoonlijk denk ik dat deze voor jou niet geschikt is omdat deze eigenlijk voor liggend gebruik is. Dit ligt dus niet echt lekker in de hand.

• ManiacsHouse
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:15

ManiacsHouse

Scheisse!

De Mio P550 heb ik. En voor wat jij er mee wil doen voldoet deze goed lijkt mij. Voor mij in ieder geval wel. Wifi en BT zit erop. Internet via een mobiel weet ik niet of dat mogelijk is. Maar hij is zekers scherp geprijst voor wat het ding bied.
http://www.mio-tech.be/nl...el-Mio-P550-overzicht.htm
pricewatch: Mitac Mio P550 (WM 5.0, SD, 3.5" QVGA, WiFi, BT 2.0, GPS)
Pagina: 1