Tijd van posting vreemd

Pagina: 1
Acties:

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21-02 16:32

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Algemene opmerking over iets wat me al vaker is opgevallen. Als ik een reactie post op een post, bijvoorbeeld mijn post op dit nieuwsitem: nieuws: 'Aantal aanvallen via widgets en gadgets zal stijgen'
Dan zie ik na mijn post geen andere quote of reactie op datgene waar ik op reageer. Ook niet na een refresh. Nu kijk ik weer en zie ik ineens posts staan die meer dan een half uur voor mijn post geplaatst zou zijn. Nou ben ik zelf niet van het spuit 11 type, dus die posting zou ik niet gemaakt hebben, als die anderen er al stonden, dus vind ik het vreemd dat er nu ineens posts staan die veel eerder gepost zouden moeten zijn.

Hoe kan dit? Heeft dit met je systeemtijd te maken ofzo? Want dan zou het erg makkelijk zijn om anderen een dubbelpostrating te bezorgen...

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Even een titlefix zodat de juiste mensen hier komen kijken :)

Wellicht een caching-probleem, ofwel iets met het standaardniveau waarop je reacties weergeeft (reacties die op 0 staan op het moment dat jij post, maar die een half uur later naar +1 gaan en daarom voor jou als het ware opduiken).

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Ik heb mijn niveau op "Ongewenst" staan (net gecheckt :)) Dus ik had ze gewoon moeten zien. Kan het ermee te maken hebben dat ik mijn reactie ge-edit heb net nadat ik hem gemaakt heb?

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

Als je reageert wordt de pagina niet compleet gerefreshed, maar enkel jouw nieuwe reactie opgehaald en ingepast. Dus als je vrij lang wacht met reageren en dan een reactie plaatst kan het best zijn dat anderen al voor jou wat geplaatst hebben, maar dat jij die gewoon nog niet zag.

Maar jij zegt dat je na je reactie gerefreshed hebt en dat er later reacties zichtbaar werden die kwa tijd en volgorde voor de jouwe staan?
Weet je zeker dat je gerefreshed hebt? Want als ik naar de id's van jouw en die twee "eerdere" reacties kijk kloppen die kwa ID prima met de tijd die ze tonen.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Topicstarter
Ik heb gerefreshed voordat ik op submit gedrukt heb, en ik heb daarna nog een keer het bericht bekeken en toen stond mijn post als enige reply op de post van Cyberwizzard.

Maar ik zal het wel in de gaten houden of ik het nog een keer zie en dan meld ik het wel :)