Intel Core2Duo E4300 @ 3Ghz, 1024 mb Pc5300 ram, Asus P5N-E SLI, Club3D 7900 GS, 160 gb maxtor raid-0, Terratec DMX 6Fire
Titan Quest valt qua requirements wel mee hoor. Heb het een tijd gespeeld en zo gek zwaar is het niet.
Enige punt is dat TQ wel iets anders is dan DS2. TQ gaat meer in de richting van een echte hack'n'slash ala Diablo2. DS2 is wat trager en rustiger en is meer een RPG dan hack'n'slash.
Ofwel: zoek je nu een RPG met hack'n'slash elementen of een hack'n'slash met RPG-elementen?
En wat voor hardware specifiek praten we over?
Enige punt is dat TQ wel iets anders is dan DS2. TQ gaat meer in de richting van een echte hack'n'slash ala Diablo2. DS2 is wat trager en rustiger en is meer een RPG dan hack'n'slash.
Ofwel: zoek je nu een RPG met hack'n'slash elementen of een hack'n'slash met RPG-elementen?
En wat voor hardware specifiek praten we over?
[ Voor 5% gewijzigd door Ryceck op 18-09-2007 15:26 ]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Probleem met Titan quest is dat ik een laptop heb met daarin geen 3d kaart, maar zo'n Intel GM 945 chip. titan quest wil dus niet draaien.
En Dungeon Siege vond ik een mooie game, vooral het meppen, items rapen, wapens en uitrusting kopen enz. vond ik erg leuk, ik heb ook even oblivion gedaan, wat toch echt een rpg is, wat ik dan weer minder vond.
Ik hoop dat ik je vraag zo een beetje beantwoord heb
En Dungeon Siege vond ik een mooie game, vooral het meppen, items rapen, wapens en uitrusting kopen enz. vond ik erg leuk, ik heb ook even oblivion gedaan, wat toch echt een rpg is, wat ik dan weer minder vond.
Ik hoop dat ik je vraag zo een beetje beantwoord heb
Intel Core2Duo E4300 @ 3Ghz, 1024 mb Pc5300 ram, Asus P5N-E SLI, Club3D 7900 GS, 160 gb maxtor raid-0, Terratec DMX 6Fire
Misschien is Dawn of Magic iets voor je?
I'm not as think as you stoned I am
Als je het meppen, items rapen, wapens en uitrusting kopen erg leuk vond, dan zou ik als ik jou was eens kijken naar Diablo II en de expansion. Dat is een echte hack 'n slash met ontzettend veel items om te vinden/rapen en veel vijanden die je kan slopen. Dat spel kan je vast nog wel ergens voor een tientje krijgen.
[ Athlon XP 3000+ (Barton) @ 2635MHz | Abit NF7-S2 | Zalman CNPS7000-Cu | 2 x MDT 512MB DDR400 | Sapphire Radeon 9800SE @ 432MHz core/378MHz mem met alle pipelines unlocked + Zalman VF700-AlCu | WD800JB | WD2500JB | Antec SLK3000B | Zalman ZM400B-APS ]