Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
Heb er geen ervaring mee, maar lijkt me wel een fijn simpel toestel. Denk dat het echt zo'n toestel is waar bedrijven voor hun personeel er 100 tegelijk van af kunnen nemen.
Ziet er wel degelijk uit, zoals ik al zei; net iets voor het bedrijfsleven.
Ziet er wel degelijk uit, zoals ik al zei; net iets voor het bedrijfsleven.
Ik ga morgen in Enschede kijken of hij voor hoeveel verkrijgbaar is bij verschillende winkels (oa mediamarkt, daar kun je vaak wat van de prijs aflullen).
Asrock K10N78 || AII 7750 ||2x 1GB Kingston || 2x 200Gb Maxtor DiamondMax 10 || R4850 || Acer X223W Q || WinXP
idd en ik heb hm ook als vervanger van mn baas gekregen 
andere kon niet tegen slootwater...deze ook vast niet
tot nu toe bevalt het toestel prima!
accu bijna leeg (vandaag uit de doos met half lege accu) dus straks de hele nacht aan de lader.
Toetsen zijn heerlijk groot! (ben n93 gewend)
menu spreekt voor zich!
Alleen radio mis je
andere kon niet tegen slootwater...deze ook vast niet
tot nu toe bevalt het toestel prima!
accu bijna leeg (vandaag uit de doos met half lege accu) dus straks de hele nacht aan de lader.
Toetsen zijn heerlijk groot! (ben n93 gewend)
menu spreekt voor zich!
Alleen radio mis je
https://www.henrivandewal.nl | Nikon spullen met ratjetoe.
Weet iemand hoe het schema van het audio aansluit punt is van deze telefoon. De 2,5 mm jack. Ik heb namelijk een oortje HDC-5 ( van mijn oude nokia 3510i).Als ik hem aansluit op mijn 3109 dan krijg ik de melding: Toebehoren niet ondersteund. Terwijl de aansluiting fysiek wel past. Er bestaan ook oortjes voor de 3109 classic met een 2,5 mm jack. Bijvoorbeeld de HS-47 of de HS-40.
Het aansluitschema is dus waarschijnlijk verschillend tussen de HDC-5 en de HS-40. Maar wat is het verschil?
Gaat mijn aansluitpunt van mijn carkit voor de nokia 3510i ook werken met mijn nieuwe 3109 classic als ik de grote oplaad stekker vervang door een kleine oplaad stekker?
Crossposten is niet toegestaan. Houd het bij 1 topic. In dit geval heeft 2,5 mm jack, audio aansluiting nieuwe Nokia's de voorkeur.
Het aansluitschema is dus waarschijnlijk verschillend tussen de HDC-5 en de HS-40. Maar wat is het verschil?
Gaat mijn aansluitpunt van mijn carkit voor de nokia 3510i ook werken met mijn nieuwe 3109 classic als ik de grote oplaad stekker vervang door een kleine oplaad stekker?
Crossposten is niet toegestaan. Houd het bij 1 topic. In dit geval heeft 2,5 mm jack, audio aansluiting nieuwe Nokia's de voorkeur.
[ Voor 11% gewijzigd door pven op 27-01-2008 21:03 ]
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.