Ik ben een applicatie aan het schrijven die bedrijven gaat helpen de werknemersgegevens te beheren. Ik heb de database- en bestandsstructuur uitgedacht en heb doordacht een Ajax framework gekozen. Ik was al begonnen om er zelf een te schrijven maar kwam er achter dat het eigenlijk onzin is om het wiel opnieuw uit te vinden. De enige rede waarom ik dat zou kunnen doen is omdat er te veel keus is en ik niet kan kiezen.
Ik heb er een gevonden die me bevalt, maar ik begrijp 1 specifiek stukje code niet, wat iemand hier misschien kan ophelderen. Ik heb gekozen voor het recht toe recht aan Flexible Ajax framework. Een universeel no-nonsense script waar ik zelf nog een hoop aan kan toevogen om het aan te laten sluiten op mijn wensen zonder door duizenden regels code te hoeven spitten.
In het voorbeeld wat bij de download zit wordt een Javascript functie aangeroepen die niet bestaat maar ook geen foutmelding oplevert. Ik heb het over regel 21 in onderstaand voorbeeld (x_multiply() ) (alleen essentiele code wordt weergegeven, de betreffende functie bestaat nergens in de code van het framework, dus ook niet in de output van "$client->get_javascript();")
Het enige wat ik kan vinden is dat het een "stub" zou kunnen zijn. Maar ik ben er nog niet uit wat dat nmou precies is.
Ik heb er een gevonden die me bevalt, maar ik begrijp 1 specifiek stukje code niet, wat iemand hier misschien kan ophelderen. Ik heb gekozen voor het recht toe recht aan Flexible Ajax framework. Een universeel no-nonsense script waar ik zelf nog een hoop aan kan toevogen om het aan te laten sluiten op mijn wensen zonder door duizenden regels code te hoeven spitten.
In het voorbeeld wat bij de download zit wordt een Javascript functie aangeroepen die niet bestaat maar ook geen foutmelding oplevert. Ik heb het over regel 21 in onderstaand voorbeeld (x_multiply() ) (alleen essentiele code wordt weergegeven, de betreffende functie bestaat nergens in de code van het framework, dus ook niet in de output van "$client->get_javascript();")
Het enige wat ik kan vinden is dat het een "stub" zou kunnen zijn. Maar ik ben er nog niet uit wat dat nmou precies is.
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
| <html> <head> <title>Multiplier</title> <script> //<![CDATA[ //<!-- <?php echo $client->get_javascript(); ?> function do_multiply_cb(z) { document.getElementById("z").value = z; } function do_multiply() { // get the folder name var x, y; x = document.getElementById("x").value; y = document.getElementById("y").value; x_multiply(x, y, do_multiply_cb); } //]]> //--> </script> </head> <body> <input type="text" name="x" id="x" value="2" size="3"> * <input type="text" name="y" id="y" value="3" size="3"> = <input type="text" name="z" id="z" value="" size="3"> <input type="button" name="check" value="Calculate" onclick="do_multiply(); return false;"> </body> </html> |
[ Voor 5% gewijzigd door Bram77 op 18-09-2007 14:24 ]