Onlangs ben ik op huwelijksreis geweest naar de malediven. Voor deze reis heb ik nieuwe camcorder gekocht van Sony die de beelden op dvd-tjes zet. Ik heb op de malediven diverse keren gefild en ook teruggeken of het erop stond. Dit alles werkte prima, tot onze aankost in Dubai. Hier aangekomen wou ik nog een stukje filmen maar kreeg ik geen toegang meer tot het dvd-tje. Niets werkte meer alleen nog maar formateren en dat lijkt me het laatste wat ik wil doen!! Onder de toest info op de camera geeft hij wel aan dat er op gefilmd is en ook wanneer ik ben begonnen met filmen, de hoeveelheid data klopt met hetgeen ik ongeveer heb opgenomen. Bij het plaatsen van het dvd-tje in een dvdspeler doet hij ook niets (meerdere gebruikt) ook bij het plaatsen in een dvd-romspeler in de pc doet hij niets. Ik heb via kennissen diverse programma's geprobeerd om de data terug te halen zoals isobuster en deamon tools maar dit mag ook niet baten. Het probleem is ook nog eens dat ik niet zoveel kaas heb gegeten van dit probleem en het recoveren van data.
Mijn vraag is:
Is er iemand die ons hiermee kan helpen de beelden van onze huwelijksreis weer boven water te toveren?
We zullen je zeer dankbaar zijn omdat het hier om natuurlijk zeer waardevolle beelden gaat.
Mailen kan naar *knip*
Mijn vraag is:
Is er iemand die ons hiermee kan helpen de beelden van onze huwelijksreis weer boven water te toveren?
Mailen kan naar *knip*
[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 18-09-2007 14:25 . Reden: Het is een forum, geen mailinglist, dus even je email-adres weggehaald :) ]