Meuktracker en library's

Pagina: 1
Acties:

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Topicstarter
Klopt het dat er in de meuktracker geen plaats is voor libraries, maar alleen voor apps en drivers?

Ik doe namelijk wel eens een meuksuggestie voor een update van bijvoorbeeld de (best veelgebruikte) jQuery library (JavaScript), maar ben hem tot nu toe nog niet tegengekomen in de tracker.

Mijn vraag is dus niet bedoeld om te zeuren dat jullie niks met mn submit doen, maar gewoon om even wat helderheid te krijgen. :)

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
We zijn altijd te porren voor handige tools, of dat nou complete programma's, plug-ins, scripts of library's zijn. Het is dus niet zo dat we submits zomaar van de hand doen, we kijken naar elke submit en overleggen of we die kunnen plaatsen. Jouw suggestie staat in de queue klaar om verwerkt te worden :).

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Topicstarter
Ok, dan ga ik voorlopig nog even door met zo nu en dan iets te submitten. :)

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.