Noem me een sukkel ,noem me een blinde etc. maar ik kan niet vinden welke versie ik nu geinstalleerd heb van Ati voor mijn 1900GT Radeon.
Kon geen zoekterm intypen die relevante info hierover gaf dus bv:
Driverversie apparaatbeheer etc. leverde niets op
Als ik naar apparaatbeheer ga en op mijn beeldschermadapter klik bij drivers krijg ik een versie 6.14.10.0350 te zien terwijl ik toch echt net 7.9 (alleen display-drivers) gedownload en geinstalleerd heb, en daar staat nergens bij geinformeerd welke versie voor de displaydriver er dan moet staan.
Het heeft misschien te maken met het feit dat ik altijd nvidia kaarten heb gehad en dus niet weet hoe dat bij Ati werkt maar feit blijft dat ik het allemaal bijzonder onduidelijk vind.
Ze weten je wat dat betreft toch altijd weer te treiteren.
Makkelijker willen we het niet maken, wel irritanter
Volgende keer toch maar weer Nvidia?
Kon geen zoekterm intypen die relevante info hierover gaf dus bv:
Driverversie apparaatbeheer etc. leverde niets op
Als ik naar apparaatbeheer ga en op mijn beeldschermadapter klik bij drivers krijg ik een versie 6.14.10.0350 te zien terwijl ik toch echt net 7.9 (alleen display-drivers) gedownload en geinstalleerd heb, en daar staat nergens bij geinformeerd welke versie voor de displaydriver er dan moet staan.
Het heeft misschien te maken met het feit dat ik altijd nvidia kaarten heb gehad en dus niet weet hoe dat bij Ati werkt maar feit blijft dat ik het allemaal bijzonder onduidelijk vind.
Ze weten je wat dat betreft toch altijd weer te treiteren.
Makkelijker willen we het niet maken, wel irritanter
Volgende keer toch maar weer Nvidia?