Toon posts:

Liedjes niet op de ipod..

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Sinds kort heb ik een Ipod nano.

Nu is het zo dat ik (natuurlijk) liedjes op mijn ipod wil plaatsen. Deze heb ik in de bbliotheek map gezet van Itunes en nu wil ik hem gaan synchroniseren. Nu blijkt dat er van de 115 liedjes die in de bibliotheekmap staan er maar 75 op me ipod geplaatst worden. Dit terwijl er nog wel genoeg ruimte op staat.

Heeft iemand hier misschein een oplossing voor?

Alvast bedankt.

groeten, Daniëlle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In iTunes kan je instellen of het synchroniseren automatisch of handmatig moet gebeuren. Staat dit op 'handmatig'?

Is er iets bijzonders met de liedjes die niet wordeen gesynchroniseerd? Staan ze allemaal in dezelfde playlist, bijvoorbeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Hoi surfinggirlie, welkom op GoT :)

Helaas moet ik je topic sluiten, omdat hier op GoT verwachten dat je eerst zelf uitgebreid zoekt en zelf dingen probeert. Mocht je er dan niet uitkomen, dan mag je een topic openen, waarin duidelijk staat wat het probleem is, wat je al geprobeerd hebt en wat het resultaat daarvan was. Dit zie ik niet zo terug in je topicstart. Zo weten we niet wat voor een nano je precies hebt of op wat voor een computer je de problemen hebt (Windows, Mac). Om te beginnen zou je kunnen kijken naar Problemen met iPod? Vijf nuttige stappen of de nano proberen op een andere computer.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.