Toon posts:

behoud bestanden bij install nieuwe mac

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ga een nieuwe MacBook aanschaffen, mijn huidige gaat naar een vriend. Hoe zorg ik ervoor dat al mijn data en configuratie goed overgezet wordt naar de nieuwe Mac? Heeft apple daar een mechanisme/software voor? Of moet ik bijvoorbeeld een externe drive gebruiken?

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 13:04:
Ik ga een nieuwe MacBook aanschaffen, mijn huidige gaat naar een vriend. Hoe zorg ik ervoor dat al mijn data en configuratie goed overgezet wordt naar de nieuwe Mac? Heeft apple daar een mechanisme/software voor? Of moet ik bijvoorbeeld een externe drive gebruiken?
Firewire kabeltje ertussen, nieuwe MacBook aanzetten, en dan spreekt alles voor zich. Migratie assistent heet het officieel geloof ik, zet alle programma's, documenten, instellingen enz. enz. over! ;)

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:09
Dit is heel makkelijk. Je hebt er wel een Firewire kabel voor nodig.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

edit:
traag :z

[ Voor 94% gewijzigd door Daedalus op 18-09-2007 13:31 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

En zorg ervoor dat je je geactiveerde software hebt gedeactiveerd anders werkt het straks niet op je nieuwe mac.
(bijv. CS3)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2007 17:20 ]