Toon posts:

[Office 2007] Van Enterprise naar trial

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Dit gaat waarschijnlijk een hele stomme vraag worden. Bij een klant MOET er vandaag een PC afgeleverd worden met Office 2007. Dit is verder geen probleem, want de machine staat helemaal klaar. Het enige probleem is, dat onze OPK Masterkit CD het begeven heeft. Ik heb een nieuwe besteld, maar kan deze pas morgen op gaan halen bij de leverancier.

Ik heb ook nog in mijn bezit een niet legale versie van Office 2007 Enterprise. Mijn plan was om deze voorlopig te installeren en later deze week de legale versie te gaan installeren. Omdat zowel ik als de klant geen risico van illigale software wil lopen, was mijn vraag dus de volgende: Is er een mogelijkheid om "zonder de OPK Masterkit CD" de illigale Office 2007 Enterprise versie zo te installeren dat deze als trail versie draait?

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:13

ThunderNet

Flits!

Je kunt ook even de trial versie downloaden van Microsoft.com Deze kun je omzetten naar een volledige versie zodra je de dvd hebt :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Verwijderd

Topicstarter
ThunderNet schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 12:16:
Je kunt ook even de trial versie downloaden van Microsoft.com Deze kun je omzetten naar een volledige versie zodra je de dvd hebt :)
Het jammere is alleen dat de SBS versie er alleen in het Engels en Spaans is, dat snappen ze hier niet.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Titeleditje; trial -> trial. Lever dan zonder en beloof het zsm na te leveren. Of als het (om je te quoten) MOET: koop er een in de winkel.

Warez versie: niet doen. Kan probelemen geven. Alleen al omdat de klant de volgende keer dan ook een kopietje vraagt van het een of ander :+

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Dank voor jullie oplossingen; wat bleek achteraf: de warez versie die ik heb, kan ook gewoon de trail installeren! Het hele probleem heeft zichzelf opgelost :-)

Topic mag/kan gesloten worden wat mij betreft.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Woei :)

Topic sluiten gebeurt alleen indien een topic niet binnen de policies valt. Laat maar gewoon wegzakken, nu het is opgelost :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Warez versie: niet doen.
Toch doen he? :P
Pagina: 1