Welke kast als geld ( vrijwel) geen rol speelt?

Pagina: 1
Acties:
  • 318 views sinds 30-01-2008

• Donster
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-12-2025
Ik heb een Antec 3 kast ( Net enkele weekjes nieuw) en die bevalt me opzich perfect, is het niet dat de ruimte in de kast toch 'iets' te klein is. ( hoewel ik nu 1 intake fan en een scythe infinite + koeler extra in heb gezet)

Ik ben met overclocken bezig , en daarom zoek ik 'ook' een kast waar ik maximale lucht koeling ( ik houd het wel bij lucht) uit kan halen , en hij moet tevens zo stil mogelijk zijn.

Behoorlijke eisen dus! ,vooral dat hij stil moet zijn! - maar mijn budget is daarintegen erg gezond .. sterker nog ik heb geeneens een max op dit moment voor ogen.

Vraag:

Welke kast is aanteraden , ikzelf heb al wel reviews gelezen over de cosmos 1000 en die lijkt mij persoonlijk ook wel erg goed in combinatie met goede voeding... Maar ik zie door de bomen de kast niet meer :9
Ben opzoek naar 'de' sensatie van 2007 dus >:)

ps, Heb zelf vele reviews bekeken , maar is er lastig aangezien ik geen echt groot vergelijkings review kon vinden van de nieuwste kasten.

Verwijderd

Welke aanteraden is, is de antec gamersgear nine hundred. Deze is super, heb hem nu 3 weken, en de luchtverplaatsing is super. Hier een link naar de site: antec gamersgear nine hundred

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Theo

moederbord

Verwijderd schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:40:
Welke aanteraden is, is de antec gamersgear nine hundred. Deze is super, heb hem nu 3 weken, en de luchtverplaatsing is super. Hier een link naar de site: antec gamersgear nine hundred
http://www.antec.com/us/productDetails.php?ProdID=15900

Nu met WP, PV, EV en PC

• Donster
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-12-2025
Heb ik ook iets over gelezen idd, Maar is deze kast ook stil? - Ik weet dat die coolermaster cosmos bijv ook nog aardig stil is en de kabelwegwerkings mogelijkheden zijn daar ook aardig ( heel belangrijk !)

Ik zoek ondertussen even een review van de antec gamecase

[ Voor 35% gewijzigd door Donster op 18-09-2007 11:54 ]

• 1107972
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:53
Donster schreef op dinsdag 18 september 2007 @ 11:51:
Heb ik ook iets over gelezen idd, Maar is deze kast ook stil? - Ik weet dat die coolermaster cosmos bijv ook nog aardig stil is en de kabelwegwerkings mogelijkheden zijn daar ook aardig ( heel belangrijk !)

Ik zoek ondertussen even een review van de antec gamecase
Case Junkies Review (NL)

Misschien heb je die al gevonden (samen met nog een boel andere reviews), maar dacht laat ik helpzaam zijn.

• 1107972
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:53
Dubbelpost, sorry

[ Voor 96% gewijzigd door 1107972 op 18-09-2007 13:00 ]

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:25

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Wij kunnen niet voor jou bepalen welke kast je moet kopen. Dat is een zeer persoonlijke keuze.
Als geld geen rol speelt: koop alle kasten ;)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.