Everybody has one :P
De LCD-monitoren hebben vrijwel altijd alleen naar s-video en composiet, als ze al analoge video-ins naast vga hebben. Toevallig zelf ook nog naar gezocht. Maar je kunt wel van scart naart svideo gaan met een adaptertje. Helaas geen RGB-signaal over scart dan, maar svideo doet het ook nog wel aardig.
Alternatief is een receiver kopen die svideo-in heeft, en dit upscalet en via HDMI weer naar buiten schopt. Bijvoorbeeld de Harman Kardon AVR 247, Onkyo 805/875, en nog veel meer veel duurdere modellen..
I mentioned it once, but I think I got away with it.
Let op, component is niet hetzelfde als composiet!
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Wil je de pc hd signalen naar de tv laten sturen, dan moet je dus een kabel hdmi <-> dvi of een component <-> dvi hebben, met bijbehorende aansluitmogelijkheden.
CM Stacker STC-T01 | Core i7 3930K | Asus P9X79 | Club3D HD7950 RoyalKing | 8x 4096GB DDR3-1600 | Samsung 840 Pro 256GB | Plextor PX-B950SA | X-Fi Elite Pro | 3x Samsung Syncmaster 214T | Windows 7 x64 Pro
Overigens gaat component - DVI / HDMI niet zomaar. Dat is namelijk een analoog signaal en dat gaat niet over een digitale kabel. DVI (soms) wel, maar dat is weer compleet afhankelijk van je aansluiting (en kabel
Maargoed, bekijk de dell FPW2407 serie eens. Die heeft sowieso DVI (HDCP) in, dus dan is HDMI ook geen probleem. Daarnaast als ik me niet vergis ook een component in en s-video. Daar dek je alles mee.
Is dit trouwens een computerscherm of gewoon een Full-HD scherm? In het 2e geval voldoen zo'n beetje alle tv's.
[ Voor 8% gewijzigd door Mojo op 18-09-2007 14:28 ]
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Heb geen idee, ik wil het beeldscherm voor beide kunnen gebruiken, dus gewoon voor een workstation met stevige flatscreen op hoge resolutie en als TV. Vraaag me alleen wel af hoe groot het scherm dan wordt.Is dit trouwens een computerscherm of gewoon een Full-HD scherm? In het 2e geval voldoen zo'n beetje alle tv's.
Ik vind het allemaal nog maar wat onduidelijk allemaal, voor de gemiddelde consument is het niet meer te begrijpen
[ Voor 80% gewijzigd door ikwilhet op 18-09-2007 18:34 ]
Maar..als je een LCD-monitor koopt met de door jou gewenste resolutie (bijv. een 22" scherm dat 1680x1050 doet), heb je ook keuze uit schermen die een s-video en composiet-in hebben. Je kunt dan een scart naar s-video / composiet kabeltje kopen zodat ook apparaten met een scart-aansluiting nog werken.
I mentioned it once, but I think I got away with it.